Widok

Monika - opinia

W styczniu 2014 zakupiliśmy z mężem łóżko wraz z materacem firmy hilding. Po roku użytkowania materaca ,nie można było juz na nim spać . Ze strony męża jest wielki dół a z mojej robi sie juz podobny
( waze50 kg ) wiec materac za 2500 tys zł to kasa wyrzucona w błoto . A panie które obecnie odwiedziliśmy w sklepie , są naprawdę mało pomocne i sympatyczne .
Moja ocena
Senpo kategoria: Sypialnie
obsługa: 1
 
oferta: 4
 
jakość asortymentu: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 3
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Witam serdecznie,

bardzo nam przykro z zaistniałej sytuacji. Jeżeli zakupili Państwo materac z firmy Hilding w przedziale 2500 tys z kolekcji Select to obowiązuje 15 letnia gwarancja, jeżeli materac był prawidłowo użytkowany (na odpowiednim stelażu). Z naszej strony, możemy przyjąć reklamację i przekazać do weryfikacji u producenta. Bardzo proszę o kontakt z naszą firmą a z pewnością pomożemy rozwiązać ten problem. Nowa i wyspecjalizowana kadra w naszym salonie z pewnością będzie bardziej pomocna i rzeczowa :)

Z poważaniem, Seweryn Kuchta
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
No właśnie, ja też nie rozumiem tej opinii. Co prawda nic nie kupiłam jeszcze w Senpo, ale po remoncie mieszkania na pewno dokonam u nich zakupu, byłam już w Senpo 2x, za każdym razem sympatyczna obsługa wyjaśniała wszystko, wykazując wiele cierpliwości. I dokładnie tak - kupując materac dostaje Pani przecież wieloletnią gwarancję, dlaczego nie skorzystała Pani z tego, zanim obsmarowała sklep?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry