Widok
Multimedia SA - przykład firmy mającej klienta gdzieś
Moja historia z tą firmą zaczęła się dawno temu, od przeszło kilku lat mamy łącze internetowe od tego usługodawcy w domu. Przez znaczną większość czasu działa wszystko poprawnie, taka bezawaryjność i jakość usługi skłoniła nas do zakupu telewizji kablowej. Była to NAJGORSZA możliwa decyzja w życiu. Na początku wszystko działało jak należy, z czasem się okazało się, że dekoder zawiesza się w zasadzie codziennie, dekoder był wymieniany 3 razy z każdym dzieje się to samo!!! Zawiesza się w różnych okolicznościach, gdy oglądam tv, albo gdy jest w stanie czuwania.
Jednego dnia, po aktualizacji softu okazało się, że port HDMI przestał działać, błąd DHCP się pojawia, a wcześniej wszystko działało, powiedziano nam wtedy (czerwiec 2011), że poprawka wyjdzie w wakacje, albo na jesieni. Niestety jest już maj 2012, a tu żadnej naprawy. Multimedia doskonale opanowała sztukę oszukiwania klientów. Po wizycie w oddziale w Gdyni chylonii miałem tylko wrażenie, że konsultant w ogóle nie jest zainteresowany moim problemem, do tego nie pomógł mi w żaden sposób, a nawet okazał się arogancki wobec mnie, mimo iż nastawiony byłem pokojowo. Bardziej bym się rozpisał, ale kończy się miejsce w komentarzu...
Jednego dnia, po aktualizacji softu okazało się, że port HDMI przestał działać, błąd DHCP się pojawia, a wcześniej wszystko działało, powiedziano nam wtedy (czerwiec 2011), że poprawka wyjdzie w wakacje, albo na jesieni. Niestety jest już maj 2012, a tu żadnej naprawy. Multimedia doskonale opanowała sztukę oszukiwania klientów. Po wizycie w oddziale w Gdyni chylonii miałem tylko wrażenie, że konsultant w ogóle nie jest zainteresowany moim problemem, do tego nie pomógł mi w żaden sposób, a nawet okazał się arogancki wobec mnie, mimo iż nastawiony byłem pokojowo. Bardziej bym się rozpisał, ale kończy się miejsce w komentarzu...
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 3
awaryjność: 1
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.5
* maksymalna ocena 6
Po tylu problemach ze sprzętem i brakiem możliwości załatwienia pozytywnie dla Ciebie sprawy chyba nie stoi nic na przeszkodzie żeby podziękować firmie MM za współpracę właśnie ze względu na ciągłe awarie i brak możliwości technicznych do korzystania z tego za co zapłaciłeś.
A arogancki Pan to pewnie wysoki, dobrze zbudowany i łysy Pan z obsługi ?
Niestety też miałam z nim wątpliwą przyjemność załatwiania spraw.
A arogancki Pan to pewnie wysoki, dobrze zbudowany i łysy Pan z obsługi ?
Niestety też miałam z nim wątpliwą przyjemność załatwiania spraw.