Widok

Multimedia to jakaś kpina!

W biurze obsługi klienta w Gdyni czekałam dzisiaj 50 minut, żeby się dowiedzieć że nie ma internetu bo jest jakaś usterka. No jak by tego nie powiedzieli to w życiu bym się nie domyśliła że przez usterkę nie mam internetu. Ich inteligencja powala!
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
21 wiek - można zadzwonić na infolinię i powiedzą co się stało... Właśnie po to są infolinie ! ;P Po co chodzić i czekać.. Właśnie przez takich ludzi co idą z byle pierdołą są kolejki a ludzie tego nie kumają..a co gorsze ..to wsród takich osób są te , które nie potrafią czegoś włączyć lub wyłączyć i twierdzą że nie działa - ale to inna historia ;P Porównam to do wizyty u lekarza. Człowiek idzie. Na korytarzu 20 osób. Wszyscy mają umówioną godzinę, lekarz wzywa po nazwisku a i tak przychodzą wcześniej i robią sztuczne kolejki.. Po co.. ?? Jakieś dziwne pozostalości po starych czasach jak nic nie było ???
Ps. Swoją drogą usterki bywają u wszystkich operatorów raz na jakiś czas i nikt tego nie zmieni :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry