Widok
Multinaciągacze a nie Multimedia
Witam wszystkich naciągniętych przez ta pseudo firmę Podzielę się ciekawostkami jak wspomniałem moja super promocja która trwała rok dobiega właśnie końca internet 6 mega i tv 60 kanałów analogowy płaciłem do tej pory 91 zł teraz jako ze jestem stałym abonentem dostaje to samo ale za 120 zł i to tv na 2 lata a net na rok ale ostatnio dzwoniła miła pani naciągając mnie na super oferty z których niestety nie skorzystałem i poinformowała o tym ze jeśli kończę z nimi to muszę się zgłosić do bok i rozwiązać umowę do 20 marca więc podreptałem tam 14 marca i tu co? okres wypowiedzenia się zmienił i trwa 3 m/c ale o tak mało istotnej rzeczy zostałem powiadomiony wraz z faktura która zawsze płace w terminie i nie zerknąłem ze małym druczkiem zmienia się regulamin który firma może sobie zmieniać kiedy chce i jak chce przed rokiem posiadałem tez pseudo cyfrowa tv która łącznie nie działała około 3 m/c ale super firma odliczyła mi z abonamentu 19 zł za to ze ich cud techniki nie działał dzwonili do mnie 5 razy i naciągali na cuda ale ze się zmienił regulamin i muszę wcześnie zrezygnować nikt nie wspomniał teraz pomęczę się z tymi papudrokami jeszcze 3 m/c i mam jeden wybór tależ bo na moim wieżowcu ta super firma ma monopol i nikt inny z kabelkiem tu nie wejdzie pamiętam jak byłem w UPC było o wiele lepiej nie polecam multi mediioszustów omijać szerokim łukiem P.S. jakość telewizji jest poniżej krytyki na starym tv to może tak ale na lcd42" jest nie do przyjęcia pozdrawiam i ostrzegam przed nimi.
Zgadza sie .U mnie jakiś czas temu też była taka naciągaczka z MultiMedia.
Co innego mówiła ,a co innego było w umowie i tak bardzo się spieszyła ,że Jej zaufałem i umowę podpisałem nie czytając jej , bo jak wspomniałem , biedna bardzo się spieszyła.
Później na kopii umowy,który zabrała ze sobą podrobiła mój podpis celem zatwierdzenia umowy...
Poza tym cały czas kombinują jak tu podnieść klientowi opłaty .
Jak skończy się moja umowa ,to im podziękuję za współpracę .
Co innego mówiła ,a co innego było w umowie i tak bardzo się spieszyła ,że Jej zaufałem i umowę podpisałem nie czytając jej , bo jak wspomniałem , biedna bardzo się spieszyła.
Później na kopii umowy,który zabrała ze sobą podrobiła mój podpis celem zatwierdzenia umowy...
Poza tym cały czas kombinują jak tu podnieść klientowi opłaty .
Jak skończy się moja umowa ,to im podziękuję za współpracę .
Niespełna rok temu przedłużałem umowę na pełen pakiet (TV, Net i Tel.) Wcześniej miałem też wszystkie usługi, ale zakładane w różnym czasie. Chcąc zrezygnować z jednego traciłem na drugim, bo to już nie pakiet i jest drożej, a ze wszystkiego na raz nie mogłem, bo bym zapłacił karę. Pomyślałem, że przeczekam parę miesięcy na jednej z usług bez promocji, tak aby przedłużyć wszystko na rok, ale już z jednym terminem dla wszystkich usług. Teraz jadę rozwiązać umowę na 1,5 miesiąca przed jej końcem i okazuje się, że TV ma 3 miesiące wypowiedzenia, bo to się zmieniło kilka miesięcy temu i z końcem promocji mogę zrezygnować tylko z Netu i Tel. Jestem wkurzony, bo rok temu przez telefon informowano mnie o miesięcznym wypowiedzeniu, a poza tym jeśli zamawiam pakiet jako całość, to czemu mi teraz ten pakiet rozkładają na części i dają inny okres wypowiedzenia. Teraz przez 2 miesiące będę płacił za samą telewizję prawie tyle co wcześniej za cały pakiet. NIE POLECAM TEGO USŁUGODAWCY!!!
Również zaliczam się do grupy nabitych w "multi media".
Bardzo miła nie powiem agentka namówiła mnie na na różne bajery, a nawet na przeniesienie numeru stacjonarnego z tepsy.
I co się stało, okazało się że sygnał dochodzący do mojej posesji jest za słaby i nic nie działa prawidłowo. Cyfrówka się zacina, analogowa śnieży, a telefony przerywają połączenia. Zwodzą mnie już od miesięcy. Nawet wstawili wzmacniacz łaskawie nie każąc mi za niego płacić, ale za prąd do niego to już mój koszt. Chcę wymówić umowę w trybie natychmiastowym to straszą mnie karami.Nie wiem jak postępować dalej, może ktoś podpowie.
Bardzo miła nie powiem agentka namówiła mnie na na różne bajery, a nawet na przeniesienie numeru stacjonarnego z tepsy.
I co się stało, okazało się że sygnał dochodzący do mojej posesji jest za słaby i nic nie działa prawidłowo. Cyfrówka się zacina, analogowa śnieży, a telefony przerywają połączenia. Zwodzą mnie już od miesięcy. Nawet wstawili wzmacniacz łaskawie nie każąc mi za niego płacić, ale za prąd do niego to już mój koszt. Chcę wymówić umowę w trybie natychmiastowym to straszą mnie karami.Nie wiem jak postępować dalej, może ktoś podpowie.
oddczekaj do końca promocji :
Do pana ktory zaczol temat
zmiana regulaminu nastapila miesiac przed wejsciem jej w zycie pismo bylo na strone A4 i mial pan mozliwosc rezygnacji a jak sie nie czyta to pretensje do siebie ,
jak cos nie dziala to sie to zglasza i sklada reklamacje a nie siedzi z rekoma zalozonymi i moze sie naprawi
na prawie milion klientow specjalnie firma bedzie czekac na info ze cos nie chodzi , od tego sa ludzie i sie dzwoni. dzwoniliscie na inne infolinie ? chyba nei bo w multiemdii jest najkrotszy czas oczekiwania na konsultanta malo tego pracuja tam ludzie zatrudnieni przez multimedie a nie jakies poboczne firmy.naciągają ? kazda fima pracuje na takich samych warunkach :) powodzenia u innego operatora
Do pana ktory zaczol temat
zmiana regulaminu nastapila miesiac przed wejsciem jej w zycie pismo bylo na strone A4 i mial pan mozliwosc rezygnacji a jak sie nie czyta to pretensje do siebie ,
jak cos nie dziala to sie to zglasza i sklada reklamacje a nie siedzi z rekoma zalozonymi i moze sie naprawi
na prawie milion klientow specjalnie firma bedzie czekac na info ze cos nie chodzi , od tego sa ludzie i sie dzwoni. dzwoniliscie na inne infolinie ? chyba nei bo w multiemdii jest najkrotszy czas oczekiwania na konsultanta malo tego pracuja tam ludzie zatrudnieni przez multimedie a nie jakies poboczne firmy.naciągają ? kazda fima pracuje na takich samych warunkach :) powodzenia u innego operatora
Nie tylko podrobiła podpis, ale na kopii podpisała za mnie w nieudolny sposób. Kopia podpisana przez nią za mnie jest u Was,zaś na oryginale, który jest u mnie, podpisu nie ma ,ponieważ miałem podpisać później w chwili podłączenia telefonu. Ponadto numer tel.miał być przeniesiony z TP ,a ona wstawiła numer tel. w/g swojego uznania i za mnie podpisała(?!).
Gdy serwisanci podłączali u mnie telefon pokazali mi kopię i wtedy zauważyłem ,że już jest podpisana za mnie przez kogoś innego.Jak serwisanci to zobaczyli ,to aż za głowę się złapali.
I niestety, bzdur nie piszę !
Ponadto bez zgody abonenta wliczacie do rachunku opłaty za jakieś "powery",zabezpieczenia o które nikt Was nie prosił.
Gdy serwisanci podłączali u mnie telefon pokazali mi kopię i wtedy zauważyłem ,że już jest podpisana za mnie przez kogoś innego.Jak serwisanci to zobaczyli ,to aż za głowę się złapali.
I niestety, bzdur nie piszę !
Ponadto bez zgody abonenta wliczacie do rachunku opłaty za jakieś "powery",zabezpieczenia o które nikt Was nie prosił.
Witam, miałam podobną sytuację jak Pan -Sławek 1973, firmie już podziękowałam, bo nie lubię niejasnych sytuacji i naciągania. U mnie multikasonaciągacze też mają swoje kable, jednak udało się znaleźć jednoosobową firmę, która za 39 zł na miesiąc udostępniła internet przesyłany drogą radiową. Umowa jest przejrzysta i uczciwa, można zrezygnować z usług z 30to dniowym wypowiedzeniem, i nie trzeba czekać na to rok, czy dłużej. Wszystko działa bez zarzutu i jestem prze - szczęśliwa. Z multimediów zrezygnowałam głównie z powodu TEJ zmiany regulaminu o której nie byłam skutecznie poinformowana. fuj! Miałam ich naprawdę dość!
TE gnoje z mulrimedia robia co chca kazdy z nich na ciagaga na inna bajke ,podczas mojego pobytu za granica placilam nie korzystajac przez pol roku z uslug i placilam 90 zl za nic we wreesniu kazano mi przyjsc by zmienic umowe na tansza,nie wrocilam do polski a oni bez mojego pozwolenia ( a przeciez maja moj adres e-mail mogli uprzedzic) podwyzszyli stawke podwojnie gnoje to bezprawie znajdziemy na nich sposob!!!
u mnie za pierwszym razem tez nie fajnie się zachowali. konczyła mi sie umowa, chciałam ją przedłużyć- 1,5 miesiąca wcześniej ( sam internet), pani zaproponowała że 49 zł czy jakoś tak, ale poradziła aby teraz nie brac bo tydzien przed koncem umowy bedzie taniej, to też tak zrobiłam... i co okazało się że 65 zł wynosi internet. No nic, dałam się nabrac....ale teraz zaskoczyli mnie pozotywnie, chciałam wziąć tv też, zaadzwoniłam i zaproponowali 120 zł, jeszcze na głowę nie upadła,, ogólnie ze 3-4 razy tam dzwoniłam, po jakimś miesiący, gdzie nie było moich tel do nich, sami dzwonią i proponują mi opcję net 6 mega i tv- 60 kanałów za 76 zł :) takie rozwiązanie mi pasuje. Ale ogólnie nie kunmam ich polityki, nowy klient ma lepsze warunki niż stary, który z roku na rok podpisuje kolejną umowę, A może tak rezygnacja z umowy, i wzięcie nowej umowy, na lepszych warunkach ale na innego cżłonka rodziny? mysle że wyjdzie taniej :D
Pzdr.
Pzdr.
Największy dno z jakiego korzystałem...
Jak nie ma jakiejś awarii, która trwa co najmniej kilka godzin to jest ciągłe tzw. wysysanie łącza. Co minute raz jest internet raz nie ma raz jest raz nie ma(i tak godzinami), a jak dzwonisz do nich to tylko słyszysz, że powstała jakaś usterka i zaraz to naprawią. Mam 16MB i gdy chcę oglądnąć jakiś film to muszę czekać, aż się zbuforuje - tak samo było jakieś 3 lata temu jak miałem 2 MB... Przy najbliższej okazji sam zmienię abonenta bo ten nie wywiązuje się ze swojej umowy.
Nie polecam multimedi.
Pozdrawiam
Jak nie ma jakiejś awarii, która trwa co najmniej kilka godzin to jest ciągłe tzw. wysysanie łącza. Co minute raz jest internet raz nie ma raz jest raz nie ma(i tak godzinami), a jak dzwonisz do nich to tylko słyszysz, że powstała jakaś usterka i zaraz to naprawią. Mam 16MB i gdy chcę oglądnąć jakiś film to muszę czekać, aż się zbuforuje - tak samo było jakieś 3 lata temu jak miałem 2 MB... Przy najbliższej okazji sam zmienię abonenta bo ten nie wywiązuje się ze swojej umowy.
Nie polecam multimedi.
Pozdrawiam
Prawda jest taka, że do normalnego użytkowania wystarcza tylko 10Mbit. Radiówka - jeśli zachowane są wszelkie normy (poprawna instalacja, porządne kable itp, zachowanie widoczności i parametrów radiowych) to musi działać. Świadczę usługi dostępu do internetu - właśnie radiowego - nie podam nazwy by nie reklamować. Z racji że działam właśnie jednoosobowo to cenię swój czas i spokój - wolę nie podłączyć klienta za wszelką cenę jeśli parametry są marne niż później się tłumaczyć jak konkurencja (a umowy mam bezterminowe) - może dlatego jeszcze się niedorobiłem :)
A mi się udało wyegzekwować od nich to co podpisywałem w regulaminie.
"niestety nie skorzystałem i poinformowała o tym ze jeśli kończę z nimi to muszę się zgłosić do bok i rozwiązać umowę do 20 marca więc podreptałem tam 14 marca i tu co? okres wypowiedzenia się zmienił i trwa 3 m/c ale o tak mało istotnej rzeczy zostałem powiadomiony wraz z faktura która zawsze płace w terminie i nie zerknąłem ze małym druczkiem zmienia się regulamin który firma może sobie zmieniać kiedy chce i jak chce"
Też miałem sytuację że w czasie kontynuacji umowy,zmienił się okres wypowiedzenia na 3 mies,a ja dowiedziałem się o tym składając wypowiedzenie.Kiedy wypowiadałem pani w BOK na Żabiance pomimo iż przyszedłem z regulaminem w którym było napisane że jest 1 mies okres wypowiedzenia,nie chciała tego przyjąć do wiadomości i przyjęła wypowiedzenie,wpisując na nim,"rezygnacja do końca czerwca"co oznaczało 3 mies wypowiedzenie.
Napisałem maila do UKE z dokładnym opisem sytuacji i z fotografiami regulaminu i wypowiedzenia,a także napisałem że nigdy nie potwierdzałem odbioru przesyłki z multimedia ze zmianą regulaminu,a w innych przesyłkach takiej zmiany nie było,faktury zawsze opłacam przelewem,co jest prawdą.
Wczoraj przyszedł list z multimedia że akceptują miesięczny okres wypowiedzenia.
"niestety nie skorzystałem i poinformowała o tym ze jeśli kończę z nimi to muszę się zgłosić do bok i rozwiązać umowę do 20 marca więc podreptałem tam 14 marca i tu co? okres wypowiedzenia się zmienił i trwa 3 m/c ale o tak mało istotnej rzeczy zostałem powiadomiony wraz z faktura która zawsze płace w terminie i nie zerknąłem ze małym druczkiem zmienia się regulamin który firma może sobie zmieniać kiedy chce i jak chce"
Też miałem sytuację że w czasie kontynuacji umowy,zmienił się okres wypowiedzenia na 3 mies,a ja dowiedziałem się o tym składając wypowiedzenie.Kiedy wypowiadałem pani w BOK na Żabiance pomimo iż przyszedłem z regulaminem w którym było napisane że jest 1 mies okres wypowiedzenia,nie chciała tego przyjąć do wiadomości i przyjęła wypowiedzenie,wpisując na nim,"rezygnacja do końca czerwca"co oznaczało 3 mies wypowiedzenie.
Napisałem maila do UKE z dokładnym opisem sytuacji i z fotografiami regulaminu i wypowiedzenia,a także napisałem że nigdy nie potwierdzałem odbioru przesyłki z multimedia ze zmianą regulaminu,a w innych przesyłkach takiej zmiany nie było,faktury zawsze opłacam przelewem,co jest prawdą.
Wczoraj przyszedł list z multimedia że akceptują miesięczny okres wypowiedzenia.
Jako, że z MM już zrezygnowaliśmy i przeszliśmy na osiedlową TV (i tak nie ma czasu na oglądanie) poszukiwaliśmy dostawcy w blokach. Może i na początku nie byliśmy przekonani do radiówki (znalezlismy ulotkę podlacz.net u znajomych na klamce), ale dostaliśmy darmowy test. Oferta nas przekonała a jakość w czsie testu i aktualnie bez minusów. Może i mało kto zna firmę ale jesteśmy zadowoleni z świadczonej nam usługi.