Widok

NAPRAWA DRZWI

Jestem rozżalona,zszokowana.Dnia 26,03,2015 poprosiłam o naprawę drzwi,owszem przyjazd był expresowy,ale pracę jaką wykonał Pan jest nie adekwatne co do ceny,przepraszam ale za granicą tyle na godzine co niektórzy nie maja,a tu przyszedł sobie Pan,rozkręcił zamek,psiknął 2 razy,jakimś płynem,przesunął śrubokrętem w środku zamka,praca trwała 13min,już ze wszystkim,UWAGA wzjął 140zł ludzie nie przesadzajmy,skoro kupujemy drzwi z firmy i korzystamy z usług danej firmy,to dlaczego jest takie ździerstwo:(:(:(:(
Moja ocena
obsługa: 2
 
asortyment: -
 
przystępność cen: -
 
czas realizacji: 6
 
ocena ogólna: 2
 
3.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6
Zapomniałam dodać,że Pan nie miał poczucia humoru,więc atmosfera była nie miła,więc WITEX SUPER-LOOK,powinna dostrzec opinie,i coś w tym kierunku zrobic,bo ja na pewno już bym nie chciała mieć przyjemności spotkać Pana,ku moich drzwi,no przepraszam ale uzasadniłam swoje rozżalenie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Zapłaciłaś panu za wiedzę a nie za czas.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
nie no ja rozumie,że wiedza kosztuje,ale bez przesady...informatyk to jest osoba której płaci się za wiedzę,a nie osobie z serwisu,która naprawia drzwi,nie ukrywajmy,że cokolwiek człowiek by musiał zrobić to podstawa jest wiedza... wszystko byłoby ok jeżeli by wymieniał jakąś część,zrozumiałabym koszta.... ale nie za taką usługę którą wykonał,to jest moje zdanie,i takie mam prawo.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 11
MIŁA PANI ! ...chcąc Pani ulżyć w cierpieniu i poczuciu krzywdy jaka to Panią spotkała zdaniem Pani , postanowiłem napisać tych parę zdań . Jestem także posiadaczem takowych drzwi , z którymi grupa specjalna "MO" swego czasu (chyba było to w Szczecinie) miała problemy aby je sforsować . Od jakiegoś czasu miałem kłopoty ze wsadzeniem klucza do wkładki zamka podczas otwierania i zamykania drzwi . I dzisiaj już tak się zdenerwowałem , że zacząłem szukać kontaktu z firmą montującą i firmującą TEN PRODUKT cywilizacji , że aż trafiłem na Pani post z powyższą krytyką . Mnie zamontowali ten cud jakieś piętnaście lat temu . Zamawiałem je chyba jeszcze , ...to było w "Dolarowcu" we Wrzeszczu jak dobrze pamiętam . Więc miało się prawo coś już poluzować . To co pani napisała spowodowało , że natchnęło mnie to weną twórczą ....Pani to spowodowała !. A mianowicie o co chodzi !. Jestem osobą z tych "złotych rączek " , co wszystko sam naprawia od lodówki po samochód . Mam motto :...jak chcesz mieć dobrze zrobione , to najlepiej zrób sobie sam . Ponadto jestem z branży pokrewnej co ta firma , chociaż drzwiami się nie zajmuje , ale uważam , że jak zlecam coś do wykonania , to muszę być od wykonawcy mądrzejszy w tym co on robi , aby mieć pełną kontrolę nad tym co się dzieje . Wie pani !, to jest tak , że każdy ma jakiegoś tam pie...lca ...(sorry) i ja tu nie jestem inny , ja też go mam . Więc postanowiłem sam sobie ulżyć we własnym problemie i naprawić sobie zamek sam . Na początek bez niczyjej pomocy , chcąc jednocześnie sprawdzić z jaką materią przyszło nam się zmierzyć i czy Pani krytyka jest zasadna . Z racji tego , że nie miałem wcześniej kontaktu z tą techniką rozebranie tego zamka , serwisowanie go i złożenie ponowne zajęło to mi szkoleniowo dwie godziny z mojego czasu . Ale teraz zamek znowu śmiga jak nowy . ..I tu muszę panią zmartwić , że! ... A mianowicie , to co zrobiłem to jest pomiar organoleptyczny , autopsyjny roboczogodziny czynności wykonanej usługi , który mógłby posłużyć do kalkulacji wyceny pracy . Jeden pracownik w ciągu dwóch godzin szkoleniowo powinien wykonać serwis zamka z wymianą wkładki patentowej . W prawdzie ja wkładki nie wymieniałem na nową , bo nie było takiej potrzeby , ale miałem ją w dłoni , czyli mogłem to zrobić bez problemu . Miła pani !, ta praca to 2 godziny . Osobiście skalkulowałbym to na 2 x 50 zł plus 50zł za dojazd , czyli razem 150 zł brutto . I tu nie ma znaczenia , że serwisant był 13 minut , czy pół godziny i nie był komputerowcem . Oni ..., komputerowcy biorą za serwis tyle samo , z tą różnicą , że komputerem otworu drzwiowego pani nie zasłoni ...prawda !...Pozdrawiam serdecznie i proszę nie mieć poczucia krzywdy ..., to bez celowe , bo każdy pracuje za pieniądze i w tej pracy musi się czymś wykazać , aby na te pieniądze zasłużyć . Sztuką jest z dwóch godzin zrobić 13 minut . To jest tzw. wydajność , na tym się zarabia na chleb powszedni ...tak to działa ..., ...najlepszego ...
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przepraszam, ale zapłaciła Pani właśnie za wiedzę. Pani zdaniem było to tylko 13 minut. Sama Pani napisała, że został rozkręcony zamek i "coś" zostało przesunięte śrubokrętem. Gdyby przyjechała do Pani osoba niekompetentna i rozkręcała zamek ponad godzinę i dokonywała naprawy przez kolejną godzinę, to nie zwróciłaby Pani uwagi na cenę.
Przyjechał do Pani serwisant, który szybko zdiagnozował problem i pobrał stawkę za naprawę zamka centralnego (taka stawka i wyższe są obowiązujące na rynku). Opłata ta zawiera również dojazd do klienta.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry