Widok

NIE PODPISUJCIE UMOWY Z JARSAT

W zeszłym roku podpisałem z naciągaczami umowę na 1 rok. Po roku stwierdziłem że jednak to jest porażka mojego życia i chce ją rozwiązać. Utwierdzony (przez instalatora) iż moja umowa po roku przedłuża się automatycznie na czas nieokreślony. Dowiaduję się że została ona owszem przedłużona ale na 1 kolejny rok. Tak więc wyprowadzam się z tego adresu a muszę płacić. Żałosne za grosz wyrozumiałości.
Moja ocena
Jarsat kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 0
W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji prosimy o kontakt na adres mailowy bok@jarsat.pl bądź z naszą infolinią.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W 2009 roku Jarsat sprzedał klientów dla Vectry a po 4,5 a nawet 6 latach obudził się z ręką w nocniku i chce "jakiejś dopłaty" o oddaje sprawy za grosze do kancelarii Lexus (takich spraw są setki).

Uciekać od nich jak najdalej!!!

Nie dotykać umowy z tą firmą!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Abyśmy mogli pomóc prosimy o przesłanie zgłoszenia zawierającego dane głównego Abonenta na adres mailowy bok@jarsat.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
potwierdzam DNO mam od 8 lipca umowę po ośmiu dniach przychodzi sms o zadłużeniu 103 zł.,po czym zostaje odcięty sygnał na 2 dni,po wszelkich telefonach, tłumaczeniach przyszedł pracownik z pretensją po co tak wydzwaniamy.po tygodniu znowu sms o zaległości i w skrzynce wezwanie do zapłaty.A programy ciągle się kodują albo chwilowy brak sygnału.mam już dość zrywam z nimi umowę DZIŚ.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jesteśmy do dyspozycji pod adresem mailowym bok@jarsat.pl. Prosimy o przesłanie zgłoszenia, abyśmy mogli odnieść się do opisanej kwestii.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
tak, tak, wyślij dokumenty i będziesz bujał się z nimi tak jak ja już ponad rok mnie straszą SMS-ami.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Znajdź powód zerwania umowy, "nie wywiązanie się z zamówionej usługi" wyślij im pismo o zerwaniu umowy z ich winy i po krzyku, oczywiście będą próbowali cię straszyć windykacją, wpisem na listę dłużników itd, ale nie przejmuj się tym, papier wszystko wytrzyma.
Mi przysłali pismo o potwierdzeniu rozwiązania umowy a w ślad za tym pismem jakiś oszołom z jarsatu przysłał jeszcze groźby że przekażą sprawę do windykatora więc odpisałem żeby pozwali mnie do sądu i na razie siedzą cicho, przysyłają tylko SMS-y że na moim koncie widnieje zaległość i niech sobie piszą do woli.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bzdura "na resorach" z tą rzetelnością !!! Według mnie jrsat = wielkie oszustwo
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Abyśmy mogli pomóc prosimy o przesłanie zgłoszenia wraz z danymi Abonenta na adres mailowy bok@jarsat.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
Piszecie do Uokik w gdańsku gdansk@uokik.gov.pl

Dzień dobry,

oburzony jakością świadczeniem usług dostawcy internetu i telewizji kablowej chciałbym poprosić Państwa o interwencję w mojej sprawie.

Po pierwsze co do niedozwolonego zapisu w umowie to firma Jarsat jeżeli nie dotrzyma się umówionego terminu rozwiązania umowy to automatycznie przedłuża tą umowę na rok bez żadnego podpisu itd. Jeżeli chce się ją rozwiązać mówią, że kara będzie wynosiła 2000zł!!! to koszt niewspółmierny do niczego co można by pod to uznać za koszt...

Teraz poinformowano mnie, że mam podpisach umowę z firmą Vectra którą kupiła Jarsat a jeżeli tego nie zrobię to zostanę w Jarsacie ale zostaną mi odcięte kanały HD na które przecież podpisałem umowę i za które płacę. To przecież szantaż.

Bardzo Państwa prośże o interwencję, mój numer telefony jest w stopce maila jeżeli mógłbym jako pomóc to proszę o kontakt.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Co zrobić chcą aby się przepisać do Vectry a jak nie szantażują że odetną programy w HD. Nie chce mieć ani z nimi ani z Vectrą nic wspólnego!!! Może ktoś wie co można zrobić?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
10 marca 2014 roku UOKiK poinformował o karze niemal 200 tysięcy złotych nałożonej na Niezależnego Operatora Międzystrefowego - NOM. Głównym zarzutem UOKiK było automatyczne przedłużanie umowy na kolejny okres bez pytania konsumenta o zgodę. NOM zastrzegał, że umowa zawarta na czas określony ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny, taki sam okres. Zdaniem UOKIK przedsiębiorca powinien zapewnić konsumentowi możliwość podjęcia świadomej decyzji dotyczącej przedłużenia umowy na kolejny czas określony, informując go o upływającym terminie i przedstawiając mu nową ofertę. Gdyby klient odrzucił ofertę operatora i jednocześnie nie wypowiedział umowy byłaby to jego suwerenna decyzja.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zachęcamy do kontaktu z Działem Technicznym za pośrednictwem adresu mailowego bok@jarsat.pl. W ten sposób sprawdzimy przyczynę nieprawidłowości w świadczeniu usług.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 7
Przestrzegam przed podpisaniem umowy z JARSATEM ! Od ponad 2 tygodni próbuję skontaktować się z działem technicznym. W BOK przełączają numer i nikt tam nie odbiera. kilkakrotnie brali ode mnie numer i obiecywali, że oddzwonią i nic.
Pani z BOK mówi, że nie zajmuje się technicznymi sprawami.

Jeżeli macie jakąś inną opcje wyboru TV i internetu to skorzystajcie z niej ! Ale nigdy w życiu nie podpisujcie umowy z JARSATEM !
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
To ja uprzedzę odpowiedź.

Wszystkie kwestie dotyczące warunków umowy oraz okresu wypowiedzenia określa regulamin promocji oraz regulamin świadczenia usług. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt na adres zglosproblem@jarsat.pl

Tyle się dowiesz.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Popieram

Ja też zostałam tak potraktowana i mam zapłacić 2000zł ponieważ wyprowadzam się z mieszkania, a umowa przedłużyła się z automatu na kolejne 2 lata. Oczywiście żadnej informacji, nowej umowy, aneksu.
FIRMA TRAGEDIA!!!!!
Jak macie możliwość uciekajcie, jak macie zamiar nie podpisujcie!!!!!
Jakość usług tragiczna
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ze swojej strony zachęcamy w pierwszej kolejności do wystosowania zgłoszenia na adres bok@jarsat.pl. Zapewniamy, że wszystkie sprawy są rzetelnie rozpatrywane.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 6
Kopiuj wklej..
Ją się dziwię czemu nikt nie pomyśli o UOKiKu tylko tu żale wylewa, tym bardziej, że nie ma co liczyć na więcej niż kopiuj wklej.
To ja coś wkleję zatem bo widzę, że sprawa podobna.

Numer wpisu: 4441 Data wyroku: 2013-01-28 "SpeedTEL" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Sierpcu "W przypadku umowy zawartej naczas określony, zostaje ona automatycznie przedłużona na okres 24 m-cy, zgodnie z obowiązującą promocją i cennikiem w dniu przedłużenia umowy, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 60 dni (dwumiesięcznym) przed terminem wygaśnięcia umowy zawartej na czas określony zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu i umowy" (§ 10 pkt 8 regulaminu).

Można na stronie UOKiKu spokojnie to wyszukać.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Uprzejmie informujemy, że aktualnym adresem mailowym, pod który należy kierować zapytania jest bok@jarsat.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
Zapomnieliście dopisać:
"Informujemy, że na wszelkie Pana pytania odpowiemy pod adresem zglosproblem@jarsat.pl"
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry