Widok
NIE PODPISUJCIE UMOWY Z JARSAT
W zeszłym roku podpisałem z naciągaczami umowę na 1 rok. Po roku stwierdziłem że jednak to jest porażka mojego życia i chce ją rozwiązać. Utwierdzony (przez instalatora) iż moja umowa po roku przedłuża się automatycznie na czas nieokreślony. Dowiaduję się że została ona owszem przedłużona ale na 1 kolejny rok. Tak więc wyprowadzam się z tego adresu a muszę płacić. Żałosne za grosz wyrozumiałości.
Moja ocena
Jarsat
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 1
jakość usług: 1
awaryjność: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Popieram
Ja też zostałam tak potraktowana i mam zapłacić 2000zł ponieważ wyprowadzam się z mieszkania, a umowa przedłużyła się z automatu na kolejne 2 lata. Oczywiście żadnej informacji, nowej umowy, aneksu.
FIRMA TRAGEDIA!!!!!
Jak macie możliwość uciekajcie, jak macie zamiar nie podpisujcie!!!!!
Jakość usług tragiczna
FIRMA TRAGEDIA!!!!!
Jak macie możliwość uciekajcie, jak macie zamiar nie podpisujcie!!!!!
Jakość usług tragiczna
10 marca 2014 roku UOKiK poinformował o karze niemal 200 tysięcy złotych nałożonej na Niezależnego Operatora Międzystrefowego - NOM. Głównym zarzutem UOKiK było automatyczne przedłużanie umowy na kolejny okres bez pytania konsumenta o zgodę. NOM zastrzegał, że umowa zawarta na czas określony ulega automatycznemu przedłużeniu na kolejny, taki sam okres. Zdaniem UOKIK przedsiębiorca powinien zapewnić konsumentowi możliwość podjęcia świadomej decyzji dotyczącej przedłużenia umowy na kolejny czas określony, informując go o upływającym terminie i przedstawiając mu nową ofertę. Gdyby klient odrzucił ofertę operatora i jednocześnie nie wypowiedział umowy byłaby to jego suwerenna decyzja.
dokładnie to oszuści i naciągacze w dodatku nie stać ich na jakąś miłą obsługę w ich biurze siedzi taka okropna ok 30letnia baba ani to ładne ani mądre nic nie potrafi powiedzieć co i jak i dlaczego tylko odsyła do regulaminu który jest bezprawny i pisany na kolanie pewnie przez równie urodziwy zarząd co ta pani w biurze obsługi
Odsyłają mnie za każdy m razem do regulaminu. Dobrze wszystko OK ale czy regulaminu nie ustanawia się po to ... dla ludzi. W tej firmie nie!!
Więc wracając do tematu sprawę konsultowałem z służbami które mają na celu radzenie sobie z takimi podstępnymi zagraniami, również utwierdzają mnie w wierze lepiej poświęcić godzinę na czytanie UMOWY a niżeli dać się złapać w pułapkę.
Dziękuję za uwagę oraz proszę o rozwagę
sugeruję na czytanie umów z VECTRA podobno ich przejmują
Więc wracając do tematu sprawę konsultowałem z służbami które mają na celu radzenie sobie z takimi podstępnymi zagraniami, również utwierdzają mnie w wierze lepiej poświęcić godzinę na czytanie UMOWY a niżeli dać się złapać w pułapkę.
Dziękuję za uwagę oraz proszę o rozwagę
sugeruję na czytanie umów z VECTRA podobno ich przejmują
Mam podobny problem, ale mam też prawo korzystania z regulaminu przez nich napisanego i tu jest punkt który musieli wpisać ale nie wygodny dla nich a mianowicie odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju usterki, błędy w dostarczaniu sygnału oraz brak reakcji z ich strony na wskazane problemy przez Abonenta i to wystarczy aby zarwać umowę z ich winy i nie ponieść żadnych kosztów, oczywiście będą próbowali straszyć, ale nie dajcie się zastraszyć.
W przypadku pytań piszcie na e2rd-gd@wp.pl postaram się pomóc, jest jeszcze jeden haczyk ale to już nie na forum.
W przypadku pytań piszcie na e2rd-gd@wp.pl postaram się pomóc, jest jeszcze jeden haczyk ale to już nie na forum.
Kopiuj wklej..
Ją się dziwię czemu nikt nie pomyśli o UOKiKu tylko tu żale wylewa, tym bardziej, że nie ma co liczyć na więcej niż kopiuj wklej.
To ja coś wkleję zatem bo widzę, że sprawa podobna.
Numer wpisu: 4441 Data wyroku: 2013-01-28 "SpeedTEL" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Sierpcu "W przypadku umowy zawartej naczas określony, zostaje ona automatycznie przedłużona na okres 24 m-cy, zgodnie z obowiązującą promocją i cennikiem w dniu przedłużenia umowy, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 60 dni (dwumiesięcznym) przed terminem wygaśnięcia umowy zawartej na czas określony zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu i umowy" (§ 10 pkt 8 regulaminu).
Można na stronie UOKiKu spokojnie to wyszukać.
Ją się dziwię czemu nikt nie pomyśli o UOKiKu tylko tu żale wylewa, tym bardziej, że nie ma co liczyć na więcej niż kopiuj wklej.
To ja coś wkleję zatem bo widzę, że sprawa podobna.
Numer wpisu: 4441 Data wyroku: 2013-01-28 "SpeedTEL" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Sierpcu "W przypadku umowy zawartej naczas określony, zostaje ona automatycznie przedłużona na okres 24 m-cy, zgodnie z obowiązującą promocją i cennikiem w dniu przedłużenia umowy, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie 60 dni (dwumiesięcznym) przed terminem wygaśnięcia umowy zawartej na czas określony zgodnie z zapisami niniejszego regulaminu i umowy" (§ 10 pkt 8 regulaminu).
Można na stronie UOKiKu spokojnie to wyszukać.
Przestrzegam przed podpisaniem umowy z JARSATEM ! Od ponad 2 tygodni próbuję skontaktować się z działem technicznym. W BOK przełączają numer i nikt tam nie odbiera. kilkakrotnie brali ode mnie numer i obiecywali, że oddzwonią i nic.
Pani z BOK mówi, że nie zajmuje się technicznymi sprawami.
Jeżeli macie jakąś inną opcje wyboru TV i internetu to skorzystajcie z niej ! Ale nigdy w życiu nie podpisujcie umowy z JARSATEM !
Pani z BOK mówi, że nie zajmuje się technicznymi sprawami.
Jeżeli macie jakąś inną opcje wyboru TV i internetu to skorzystajcie z niej ! Ale nigdy w życiu nie podpisujcie umowy z JARSATEM !
Znajdź powód zerwania umowy, "nie wywiązanie się z zamówionej usługi" wyślij im pismo o zerwaniu umowy z ich winy i po krzyku, oczywiście będą próbowali cię straszyć windykacją, wpisem na listę dłużników itd, ale nie przejmuj się tym, papier wszystko wytrzyma.
Mi przysłali pismo o potwierdzeniu rozwiązania umowy a w ślad za tym pismem jakiś oszołom z jarsatu przysłał jeszcze groźby że przekażą sprawę do windykatora więc odpisałem żeby pozwali mnie do sądu i na razie siedzą cicho, przysyłają tylko SMS-y że na moim koncie widnieje zaległość i niech sobie piszą do woli.
Mi przysłali pismo o potwierdzeniu rozwiązania umowy a w ślad za tym pismem jakiś oszołom z jarsatu przysłał jeszcze groźby że przekażą sprawę do windykatora więc odpisałem żeby pozwali mnie do sądu i na razie siedzą cicho, przysyłają tylko SMS-y że na moim koncie widnieje zaległość i niech sobie piszą do woli.
Piszecie do Uokik w gdańsku gdansk@uokik.gov.pl
Dzień dobry,
oburzony jakością świadczeniem usług dostawcy internetu i telewizji kablowej chciałbym poprosić Państwa o interwencję w mojej sprawie.
Po pierwsze co do niedozwolonego zapisu w umowie to firma Jarsat jeżeli nie dotrzyma się umówionego terminu rozwiązania umowy to automatycznie przedłuża tą umowę na rok bez żadnego podpisu itd. Jeżeli chce się ją rozwiązać mówią, że kara będzie wynosiła 2000zł!!! to koszt niewspółmierny do niczego co można by pod to uznać za koszt...
Teraz poinformowano mnie, że mam podpisach umowę z firmą Vectra którą kupiła Jarsat a jeżeli tego nie zrobię to zostanę w Jarsacie ale zostaną mi odcięte kanały HD na które przecież podpisałem umowę i za które płacę. To przecież szantaż.
Bardzo Państwa prośże o interwencję, mój numer telefony jest w stopce maila jeżeli mógłbym jako pomóc to proszę o kontakt.
Dzień dobry,
oburzony jakością świadczeniem usług dostawcy internetu i telewizji kablowej chciałbym poprosić Państwa o interwencję w mojej sprawie.
Po pierwsze co do niedozwolonego zapisu w umowie to firma Jarsat jeżeli nie dotrzyma się umówionego terminu rozwiązania umowy to automatycznie przedłuża tą umowę na rok bez żadnego podpisu itd. Jeżeli chce się ją rozwiązać mówią, że kara będzie wynosiła 2000zł!!! to koszt niewspółmierny do niczego co można by pod to uznać za koszt...
Teraz poinformowano mnie, że mam podpisach umowę z firmą Vectra którą kupiła Jarsat a jeżeli tego nie zrobię to zostanę w Jarsacie ale zostaną mi odcięte kanały HD na które przecież podpisałem umowę i za które płacę. To przecież szantaż.
Bardzo Państwa prośże o interwencję, mój numer telefony jest w stopce maila jeżeli mógłbym jako pomóc to proszę o kontakt.
potwierdzam DNO mam od 8 lipca umowę po ośmiu dniach przychodzi sms o zadłużeniu 103 zł.,po czym zostaje odcięty sygnał na 2 dni,po wszelkich telefonach, tłumaczeniach przyszedł pracownik z pretensją po co tak wydzwaniamy.po tygodniu znowu sms o zaległości i w skrzynce wezwanie do zapłaty.A programy ciągle się kodują albo chwilowy brak sygnału.mam już dość zrywam z nimi umowę DZIŚ.