23.07. oddałem sprzęt do naprawy, podpisałem standardową formułkę iż daję im 30 dni na naprawę sprzętu (amplitunera), jednocześnie pani przyjmująca zlecenie poinformowała mnie, że do końca tygodnia (czyli do 27.07) na ich stronie pojawi się informacja z wyceną naprawy. Od tamtej pory dzwonię do nich średnio dwa razy w tygodniu i za każdym razem otrzymuję informację o tym, że trwa sezon urlopowy, że mają bardzo dużo sprzętu, żeby sprawdzać status zlecenia na ich stronie internetowej i że w ciągu 2- 3 dni już będzie coś wiadomo. Jest 28.08, do tej pory mój sprzęt, wg uzyskanych informacji, był diagnozowany 3-krotnie ale dalej nie ma wyceny naprawy ani informacji kiedy takowa zostanie przedstawiona... jednym słowem żenada. Nie polecam tego serwisu nikomu, osobiście mam dosyć i odbieram od nich sprzęt. Ciekawe czy zostanie mi zwrócona zaliczka, która miała być przeznaczona na diagnozę :/.
Ten serwis to istna kpina. Oszukują, kłamią i nic sobie z tego nie robią.
NIE POLECAM!!