Widok
NIE POLECAM!
Firma nieprofesjonalna. Nie informuje o UKRYTYCH KOSZTACH, o dokładnym terminie wykonania usługi, o opóźnieniach i STRASZNA, bardzo nieprzyjemna i nieprofesjonalna (!!!) obsługa klienta. Właściciel firmy zaczyna sie strasznie denerwowac i używać BARDZO NIECENZURALNYCH słów, oraz grozić klientowi, gdy coś pójdzie nie po jego mysli! Niestety dzisiaj tego doświadczyłam!
Jak chcecie się porządnie zdenerwować i mieć doczynienia z najnieuprzejmiejsza osobą w Waszym życiu - zamówcie u nich usługę - przekonajcie sie sami!
Jak chcecie się porządnie zdenerwować i mieć doczynienia z najnieuprzejmiejsza osobą w Waszym życiu - zamówcie u nich usługę - przekonajcie sie sami!
Moja ocena
LA PUERTA
kategoria: Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne
obsługa: 1
asortyment: -
przystępność cen: -
czas realizacji: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Nawiązując do powyższej "opinii" mogę tylko wyrazić ubolewanie na tak NIEUCZCIWE przedstawienie sprawy przez klientkę:najpierw się umawia na konkretny zakres usługi a potem według swojego "chorego zmiennego widzimisię" zmienia wczesniejsze ustalenia. A wszystko po to by nie zapłacić całej , uzgodnionej "na piśmie", kwoty za usługę! No cóż są LUDZIE i LUDZISKA...Moja firma daruje tej Pani te 100 złotych - w końcu są Święta - przyda się na prezent. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! P.S.W świetle przeważających pozytywnych opinii o nas to tylko przysłowiowa łyżka dziegciu w beczce "miodu"...
Wiadomo, trzeba jakoś się bronić i przedstawić się w jasnym świetle - stąd Wasz komentarz na mój...
Proszę nie kłamać, wasza firma nic mi nie darowała, bo nic Wam nie byłam winna, a wszystkie opłaty uiszczam na czas (raty). Nic nie zmieniłam, wszystko było wg ustaleń, to Wy cały czas coś zmienialiście, o czym nie raczyliście mnie nawet poinformować, tak jak zrobiłaby to każda normalna, szanująca się i opinie o sobie firma.
Nieuczciwi to jesteście Wy, nie próbujcie się wybielać, inni klienci też się o tym przekonają (mam nadzieję, że nie, bo nikomu nie zycze tak przykrych doswiadczen).
Szkoda słów...
Proszę nie kłamać, wasza firma nic mi nie darowała, bo nic Wam nie byłam winna, a wszystkie opłaty uiszczam na czas (raty). Nic nie zmieniłam, wszystko było wg ustaleń, to Wy cały czas coś zmienialiście, o czym nie raczyliście mnie nawet poinformować, tak jak zrobiłaby to każda normalna, szanująca się i opinie o sobie firma.
Nieuczciwi to jesteście Wy, nie próbujcie się wybielać, inni klienci też się o tym przekonają (mam nadzieję, że nie, bo nikomu nie zycze tak przykrych doswiadczen).
Szkoda słów...