Widok

NIE POLECAM

NIE POLECAM FIRMY OSTRZEGAM!!!
Wpłaciliśmy pieniądze i Pan Michał Łysoń zapewniał, że BMW 740LD będzie w przeciągu paru dni kwestia przywiezienia lawetą. Z dnia na dzień P. Michał przeciągał sprawę i mówił codziennie "jutro będzie". Dostaliśmy samochód po 6 tygodniach ( 4 tygodnie było w umowie ) nie zgodny z wyposażeniem!!!!
Pozostałe wyposażenie np kluczyk multimedialny musieliśmy kupić sami za prawie 4 tyś zł, a Pan Michał miał zwrócić koszty. Niestety minął ponad miesiąc i nie chcą zwrócić pieniedzy!!!
Zdecydowanie najgorsza firma od której pierwszy i ostatni raz kupiłem auto. Było o krok od zgłoszenia sprawy na policję.
Moja ocena
Premium Motors Group Sp. z o.o. kategoria: Salony samochodowe
obsługa: -
 
oferta: -
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 6

Szanowny Panie Kamilu,

Bardzo nam przykro, że jest Pan niezadowolony z usług świadczonych przez nasz salon. Nie mniej jednak pragniemy zaznaczyć , że poruszane przez Pana wątki niestety mijają się ze stanem faktycznym a o tym już zapomniał Pan wspomnieć.
Zamówiony przez Pana samochód BMW 740Ld miał około 10 dniowe opóźnienie w transporcie pomiędzy BMW AG o czym nasz Sprzedawca Pan Michał Łysoń Pana informował. Na Pana życzenie samochód miał być przewieziony do Czech i tam rejestrowany ponieważ Kupującym była czeska spółka. W związku z tym to Państwo zwróciliście się do Premium Motors z prośbą o pomoc z transportem pojazdu za granicę. Z Państwa strony również wyszła informacja, że nie w każdy dzień możecie załatwić swoje formalności w Czechach w związku z czym nasz kierowca również musiał się dostosowywać do Państwa - a nie zawsze jest to oczywiście możliwe ze względu na to , że ma inne transporty w grafiku. Również kierowca musiał dostosowywać swój czas do Państwa rejestratora w Czechach. Po transporcie samochodu do Czech poprosiliście Państwo aby jeszcze go dostarczyć do Warszawy. Cały ten zabieg wymagał znalezienia dodatkowego czasu kierowcy w związku z czym Pana opinia jest dalece nieobiektywna.
Faktem , jest to że BMW AG zapomniało dostarczyć wraz z samochodem kluczyka 3DS z wyświetlaczem w związku z czym poprosiliśmy Pana o jego zamówienie w Polsce i obciążenie nas kwotą nie "prawie 4 tyś zł" a 3 117,35 PLN brutto. Faktura z terminem płatności 02.02.20018r została przekazana do naszej księgowej, która w tym czasie przebywała na urlopie i prawdą jest to ,że zwrot środków 3 117,35 PLN się opóźnił o 20 dni za co przepraszamy.
Nie zaznaczył Pan w opinii , że wielokrotnie próbowaliśmy i próbujemy od Państwa wyegzekwować dokumenty dotyczące dostawy wewnątrzwspólnotowej z związku z czym może ta uwaga na forum zmotywuje Państwa do podjęcia kroków w tej sprawie w przeciwnym razie będziemy ten fakt musieli zgłosić.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry