Widok
NIEUCZCIWI
NA WYKONANĄ USŁUGĘ NIE WYSTAWILI RACHUNKU,LODUWKA SIĘ ZEPSUŁA NA DRUGI DZIĘŃ. WULGARNI PRZEZ TELEFON
Moja ocena
Serwis Agd
kategoria: Naprawa i serwis AGD
obsługa: 1
jakość usług: 1
terminowość: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Pani Mariolo wystawić rachunek dla serwisów to żaden problem,wystarczy sobie zażyczyć niema rachunku niema pieniążków przecież to jest takie proste serwis jest zobowiązany w ciągu 7 dni dostarczyć rachunek na prośbę żądanie klienta .Co zaś dotyczy się zepsutej na drugi dzień lodówki zgłasza się reklamacje serwis do 14 dni pojawia się i dalej próbuje coś zaradzić .To nie jest tak że serwisy mają zamiar oszukiwać klientów a naprawa nie zawsze jest skuteczna prosimy kontakt.