PO WEJŚCIU DO LOKALU USIADŁEM PRZY STOLIKU NAPRZECIWKO BARU, TAK ŻE OBSŁUGA PRZEZ CAŁY CZAS DOSKONALE MNIE WIDZIAŁA - SIEDZIAŁEM 25 MINUT I NIKT DO MNIE NIE PODSZEDŁ POMIMO IŻ KELNERKA PRZECHODZIŁA OBOK KILKA RAZY. DOPIERO JAK SAM PODSZEDŁEM TO SIĘ ZAINTERESOWAŁA. NIEKORZYSTNE WRAŻENIE ZNIKŁO JEDNAK PO PODANIU POSIŁKU - OPŁACAŁO SIĘ CZEKAĆ PRAWIE 40 MINUT - DUŻE PORCJE, SMACZNIE PRZYRZĄDZONE I ESTETYCZNIE PODANE,PRZYSTĘPNE CENY.

RADA DLA ODWIEDZAJĄCYCH-PODCHODŹCIE BEZPOŚRDENIO DO BARU I ZAMAWIAJCIE JEDZENIE - NIE MA SENSU CZEKAĆ PRZY STOLIKU.

RADA DLA WŁAŚCICIELA LOKALU - INWESTYCJA W DODATKOWĄ KELNERKĘ I PROSTE SZKOLENIE Z OBSŁUGI DLA PERSONELU NA PEWNO ZWRÓCI SIĘ Z NAWIĄZKĄ - OBECNIE PRZEZ NIEFACHOWĄ OBSŁUGĘ RESTAURACJA TRACI NA WEJŚCIU 80% !!! NIEKAŻDY BĘDZIE MIAŁ CIERPLIWOŚĆ CZEKAĆ W NIESKOŃCZONOŚĆ NA DOBRY HUMOR I ŁASKĘ PRACOWNIKÓW - ZWŁASZACZA ŻE NIE SĄ ONI ZAANGAŻOWANI W OBSŁUGIWANIE GOŚĆI ...