Widok

Nabywca mieszkania z Azymutu - opinia

Nie mogę nic dobrego powiedzieć o Inpro, jestem w takim położeniu, że mega opóźnienia w oddaniu mieszkania przykrywają nieliczne plusy tego dewelopera. Najgorszy jest brak kontaktu i ciągłe kłamstwa dotyczące terminu oddania lokali. Sam już chyba doczekam jakoś tych odbiorów ale innym szczerze odradzam współpracy z Inpro, jeśli nie chcecie wpaść w pułapkę finansową i z zakwaterowaniem.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie,

Dokładamy wszelkich starań i robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej zakończyć proces uzyskania pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut w Gdyni. Zarówno kwestię opóźnienia dotyczącego zakończenia budowy, jak również braku uzyskania pozwolenia na użytkowanie wyjaśnialiśmy w korespondencji listownej oraz w trakcie spotkań z klientami. Aktualnie finalizujemy prace na Osiedlu, które wykonujemy zgodnie z otrzymanymi zaleceniami pokontrolnymi PINB. Zakończyliśmy wymianę powierzchni poliuretanowej na nawierzchnię trawiastą na terenie placu zabaw. Natomiast montaż dodatkowych, przeszklonych elementów zabezpieczających zostanie zakończony do 15 lutego br. Wszystkie mieszkania zamierzamy przekazać w ciągu kilku dni od uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

Jeśli jakieś kwestie chciałby Pan ustalić i omówić z nami prosimy o wysłanie maila do naszej firmy do osoby z działu sprzedaży z którą miał Pa dotychczasowy kontakt. Na pewno udzielimy odpowiedzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 18 lutego 2020 r. INPRO otrzymało ostateczną decyzję dotyczącą pozwolenia na użytkowanie osiedla Azymut. Tym samym wszyscy mieszkańcy mają możliwość odebrania kluczy do swoich mieszkań. Rozumiemy, że opóźnienie w przekazywaniu lokali wiązało się z utrudnieniami oraz często z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów przez naszych Klientów. W związku z tym zaproponowaliśmy zmianę treści zawartych umów deweloperskich, a nasi klienci mogą występować o zwrot faktycznie poniesionych dodatkowych kosztów zwianych z takim opóźnieniem. Oprócz tego wszystkim właścicielom mieszkań w inwestycji wypłacimy kary umowne wskazane w umowie deweloperskiej. Zobowiązaliśmy się także do pokrycia wydatków związanych z koniecznością podpisania ewentualnych aneksów do zawartych umów kredytowych z bankami oraz zwrotu opłat za energię elektryczną w nabywanych lokalach w inwestycji Azymut od momentu założenia licznika do dnia odbioru mieszkania. Rozliczenie kosztów nastąpi na podstawie przedłożonych Spółce dokumentów. Szczegółowe informacje na ten temat przekazaliśmy w stosownym liście wysłanym do Naszych Klientów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry