Widok
Najgorsza obsługa klienta
Klientem Multimedia jestem od początku jej wkroczenia na rynek w Stargardzie Szczecińskim. Jakość świadczonych usług i cena są OK, do czasu gdy wszystko działa. Przy jakiejkolwiek awarii dzwoniąc do konsultanta można usłyszeć zawsze, że sygnał jest normalny a problem to firewall zainstalowany w komputerze lub wina oprogramowania. Ostatnia awaria która wystąpiła u mnie została usunięta dopiero po 8 dniach mimo wcześniejszej wizyty technika, kiedy w ostatniej rozmowie z konsultantem stwierdziłem, że nie musi już podejmować interwencji, gdyż jadę wypowiedzieć umowę i stał się cud bo po przyjeździe do domu po modem, który chciałem zdać razem z wypowiedzeniem umowy okazało się, że internet już działa. Dlatego stwierdzam, że jeśli macie możliwość wybierajcie innego operatora.
Moja ocena
Multimedia Polska
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: -
jakość usług: 4
awaryjność: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
3.0
* maksymalna ocena 6