Widok
Naklejka za złe parkowanie
Opinie do zdjęcia: Naklejka za złe parkowanie.
„Dostajesz karnego k...sa za ch....we parkowanie” – takie naklejki odkryli na szybach aut ci kierowcy, którzy niezgodnie z prawem parkowali wczoraj na ul. Armii Krajowej w Sopocie. To uprawniona reakcja na łamanie przepisów, czy karygodny samosąd?
Przejdź do galerii.
„Dostajesz karnego k...sa za ch....we parkowanie” – takie naklejki odkryli na szybach aut ci kierowcy, którzy niezgodnie z prawem parkowali wczoraj na ul. Armii Krajowej w Sopocie. To uprawniona reakcja na łamanie przepisów, czy karygodny samosąd?
Przejdź do galerii.

Kontrowersyjna sytuacja
całym sercem jestem za karaniem kierowców, którzy z lenistwa, głupoty, nie wiem czego jeszcze, parkują tak, że utrudniają poruszanie innym - pieszym, rowerzystom, innym kierowcom. Bardzo bym chciał, żeby takie zjawisko zniknęło, żeby kultura kierowców nie pozwalała im tak się zachowywać.
Jednak taka akcja nie jest krokiem w dobrą stronę. Kierowca nakryty na złym parkowaniu i obrażony taką naklejką, na pewno nie poczuje się zawstydzony, tylko wściekły, że go ujawniono. Myślę, że specjalnie, na złość, będzie tak parkował dalej. A przecież nie o to nam chodzi.
Jednak taka akcja nie jest krokiem w dobrą stronę. Kierowca nakryty na złym parkowaniu i obrażony taką naklejką, na pewno nie poczuje się zawstydzony, tylko wściekły, że go ujawniono. Myślę, że specjalnie, na złość, będzie tak parkował dalej. A przecież nie o to nam chodzi.
nie do konca sie z toba zgodze
z tego wzgledu ze naklejke ciezko sie zdrapuje(taki byl zamysl tej akcji) i nie chodzi tu o zawstydzenie(ktore moze towarzyszyc) tylko o nauczke, jezli delikwent pomeczy sie ze zdrapywaniem naklejki to moze nastepnym razem pomysli, ze ostanio spedzil 10 minut na skrobaniu szyby i zaparkuje nie utrudniajac ruchu.
Faktycznie cos jest na rzeczy