Odpowiadasz na:

Re: Naprawa generalna silnika

Złożyć silnik to drobiazg,lecz tu nie chodzi o złożenie tylko wykonanie kapitalnego remontu.
A to oznacza dostęp przede wszystkim do pierścieni ,tłoków,sworzni,panewek, zaworów, prowadnic i... rozwiń

Złożyć silnik to drobiazg,lecz tu nie chodzi o złożenie tylko wykonanie kapitalnego remontu.
A to oznacza dostęp przede wszystkim do pierścieni ,tłoków,sworzni,panewek, zaworów, prowadnic i całej reszty pozostałych części oryginalnych fabrycznie, ściśle selekcjonowanych i dopasowanych do wymiaru szlifu a nie wyprodukowanych gdzieś tam,nie wiadomo gdzie. Do tego jeszcze na pewno dojdą tuleje do cylindrów z prawdziwego zdarzenia o odpowiedniej twardości i odpowiedniego materiału,gdzie niezbędne będzie dokładne ich honowanie.
Przy takim remoncie wymagana jest też czystość i perfekcyjne spasowanie poszczególnych elementów,a tego to ja w naszych warsztatach już nie widziałem.
Już na samym wejściu widać syf i walające się na podłodze części samochodowe a między nimi sami "mądrzy fachowcy", a co zrobi to spier...
Zaś silnik po takim remoncie z górą przeleci 50 tys.km. i będzie olej chlał jak smok.
Najdokładniej to u nas w warsztatach wymieniają koła świece,żarówki ,olej ,filtry, wycieraczki itp.

zobacz wątek
8 lat temu
~driver.

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry