Odpowiadasz na:

A zgłaszał - i niestety efekt był odwrotny do zamierzonego. Na początku problem był u jednego klienta który miał włamanie na swój własny router (klient ma wybór - może mieć nasz albo swój własny,... rozwiń

A zgłaszał - i niestety efekt był odwrotny do zamierzonego. Na początku problem był u jednego klienta który miał włamanie na swój własny router (klient ma wybór - może mieć nasz albo swój własny, dowolny który umie PPPoE). Przyszło jakieś zgłoszenie na abuse@, klient został poinformowany, router załatany a nawet wymieniony na inny - a problem z Netflix-em pozostał. Po dość długiej rozmowie na czacie z ich pomocą techniczną, zażyczyli sobie i dostali zakresy IP udostępniane klientom i zaraz potem więcej klientów zaczęło zgłaszać problemy. Oni tam czegoś nie ogarniają i jedyny sposób to dużo zgłoszeń od Was - płacących klientów Netflix-a. A jak nie uda się po dobroci, to pisać skargi na Netflix-a do UOKiK że dyskryminują klientów ze względu na dostawcę Internetu. Analogia: ktoś mnie nie lubi i widząc mój numer nie odbiera telefonu - czy to operator telefoniczny jest winien i ma za darmo zmienić mi numer (mając ich ograniczoną pulę) lub przekonywać tego kogoś, by jednak odbierał?

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry