Dokładnie, jeden rozsądny głos choć klient konkurencji. A co do rozwiązania wyżej to wygląda że jednak jestem poważnym przedsiębiorcą bo punkt 1 dawno zastosowałem w całości (u jednego klienta...
rozwiń
Dokładnie, jeden rozsądny głos choć klient konkurencji. A co do rozwiązania wyżej to wygląda że jednak jestem poważnym przedsiębiorcą bo punkt 1 dawno zastosowałem w całości (u jednego klienta który jako pierwszy miał taki problem - ograniczona pula adresów IP nie pozwala zrobić tego samego u wszystkich), punkt 2 próbowałem (co dało efekt odwrotny do zamierzonego - zapytali o zakres IP przydzielanych klientom i zamiast odblokować jeden, zablokowali więcej), dla UOKiK nie jestem stroną (to klient Netfliksa nią jest, jako konsument który ma problem z działaniem usługi), większy operator mógłby pozwać Netfliksa do sądu ale dla mnie to nierealne (chyba że znajdzie się prawnik który się tego podejmie "pro bono"). A "nie są w stanie powiedzieć jak długo to potrwa" napisał Netflix na długo przede mną - i różnica taka, że dla nich to jest zmiana jednej linijki w jakimś pliku do zrobienia w minutę, a dla mnie fizyczna rozbudowa infrastruktury (postawienie nowej bazy - najpierw trzeba znaleźć odpowiednie miejsce i uzyskać zgodę właściciela) i chodzenie po dachach klientów by im zmienić/obrócić anteny. I mam takich tematów do zrobienia więcej, nie da się wszystkiego na raz.
zobacz wątek