Widok
Niby w porządku, ale...
Po przyjechaniu na stację kontroli zostałem wprowadzony od razu, nie było kolejki. Pan diagnosta przeprowadził kontrolę, wskazał mi, co należy wymienić w aucie, abym nie miał później kłopotów z dużymi kosztami napraw. Podpowiedział też co nieco na temat Hondy (ja przyjechałem Civic'iem VI) mówiąc, iż sam jest posiadaczem samochodu tej marki. Po dokonaniu przeglądu poszedłem zapłacić (zapłaciłem gotówką, 100 zł za usługę kosztującą 98 zł (?)). Pan zapytał się, czy życzę sobie powiadomienie na komórkę w przypadku, gdy termin będzie miał upłynąć. Chętnie z tej usługi skorzystałem, gdyż bardzo często jestem za granicą i często tracę rachubę i zapominam o wielu sprawach. Efekt? Od miesiąca przegląd rejestracyjny mojego auta jest nieważny. Cóż, dobrze, że nic się nie stało, bo dopiero co wróciłem, więc samochód nie był użytkowany. Jutro trzeba będzie go zapakować na lawetę i zawieźć na stację kontroli pojazdów na ul. Kartuskiej. Niestety przez taką małą drobnostkę traci się klientów.
Moja ocena
Lemar
kategoria: Stacje kontroli pojazdów, diagnostyka
obsługa: 3
czas realizacji: 5
jakość usług: 2
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 2
2.8
* maksymalna ocena 6
Wie Pan co, naprawdę jak się nie ma do czego przyczepić to i księżniczce ziarnko grochu... Lekka przesada z tą lawetą, przecież można normalnie wsiąść w auto od razu pojechać na sprawdzenie i po kłopocie, poza tym m-c po terminie nikt nie zabiera dokumentów przy kontroli, tym bardziej gdyby powiedział Pan, że właśnie jedzie na przegląd. Ocena zbyt surowa, ponieważ stacja jest naprawdę rzetelna i profesjonalna obsługa.
Skoro problemem był tylko SMS, to dlaczego Pan śmie jechać od razu z tak niskimi ocenami (przytoczone poniżej)???
Obsługa: 3
Czas realizacji: 5
Jakość usług: 2
Przystępność cen: 2
Ocena ogólna: 2
Powinno być jak już coś np. to tak:
Obsługa: 4
Czas realizacji: 5
Jakość usług: 4
Przystępność cen: 5
Ocena ogólna: 4
A poinformował Pan chociaż pracowników stacji, że nie dostał tego "ważnego" smsa?
Obsługa: 3
Czas realizacji: 5
Jakość usług: 2
Przystępność cen: 2
Ocena ogólna: 2
Powinno być jak już coś np. to tak:
Obsługa: 4
Czas realizacji: 5
Jakość usług: 4
Przystępność cen: 5
Ocena ogólna: 4
A poinformował Pan chociaż pracowników stacji, że nie dostał tego "ważnego" smsa?