Widok

Nie aktualne ogłoszenia tez tak mieliscie...

Jestem laikiem w kupnie mieszkania, ale nie mogę zrozumieć dlaczego na stronach ogłoszeń nieruchomości i biur pośrednictwa "wiszą" często ogłoszenia nie aktualne. Oglądam mieszkania przez net i dzwonię i tak 5...10...20 ogłoszeń i wszystko sprzedane. Strasznie wk*** to jest.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Niektóre biura stosują takie praktyki z niewiadomych przyczyn, ale dużo mieszkań się sprzedaje i to jest fakt. Ja szukam mieszkania od września zeszłego roku i mam takie same doświadczenia, nawet mam koleżankę pośredniczkę i sama mówiła że fajne mieszkania sprzedają się w 1-2 dni. Jak tak dalej pójdzie to właściciele mieszkań będą wybierać komu chcą mieszkania sprzedawać.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Cześć Jacku. Ja aktualnie przerabiam to samo. Zastanawiam się jaki sekret tkwi w tym całym "bajzlu" i czy są tu jakieś prawidłowości. Na początku myślałam że internet odzwierciedla stan faktyczny, a jednak prawie każde ogłoszenie okazało się nieaktualne, bo albo sprzedane, albo "państwo tymczasowo się rozmyślili". W dodatku mam wrażenie że te oferty są jakoś poukrywane, bo nie znalazłam do tej pory żadnej strony gdzie byłoby to klarownie przedstawione. Dzikie to wszystko. Póki co przybrałam strategię dzwonienia do biur i bezpośredniego pytania, choć czasem później zapominają oddzwonić jeśli mają sprawdzić coś później :-D

Z tego co mówi post powyżej pozostaje wytwałość :-)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Reklama, wstawiają wszystko celowo nie usuwając z nadzieją, że przyciągnie Klienta.
Tandetny trik.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Pośrednicy i zarządcy

tytuł: czy muszę podpisać umowę z pośrednikiem? (93 odpowiedzi)

witam, mam pytanie dotyczące podpisania umowy z pośrednikiem nieruchomości: znalazłem...

Zarządca nieruchomości Prestiż - prośba o opinie (22 odpowiedzi)