Widok

Nie chce wesela

Wesele Temat dostępny też na forum:
Co mam zrobić nie chce wesela a mój narzeczony i jego rodzice nie popuszczają w tym temacie, ma być i tyle. Ja na samą myśl o tym że będę w centrum uwagi az mnie dusi. Sam ślub ok no chce mieć już swojego ukochanego za męża, ale wesele...Uważam że jestem za gruba aby się pokazywać tulom ludziom. Nie nawidze tłumów. A jeszcze jestem chora,a głośna muzyka może spowodować u mnie atak epileptyczny. Co mam zrobić aby przekonać ich o odpuszczeniu tego głupiego wesela. Ja nie chce. Ich obchodzi tylko to co ludzie będą gadać... Jejku to chyba nie jest dziwne...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

??Czegoś tu nie rozumiem....Dlaczego masz kogokolwiek przekonywać co do swoich własnych planów?
To jest twój ślub czy nie twój? Jeśli to twój ślub to ty tu ustalasz zasady. Decydujesz o tym co będzie, jakie będzie i kiedy będzie.
Po prostu oznajmiasz że wesela nie będzie, bo nie będzie i już. Koniec kropka, żadnych tłumaczeń.tylko" Nie przewidujemy organizacji wesela" i to jedyne zdanie w temacie
Jak mocno będą marudzić, to przypomnim im że obecność na uroczystości jest całkowicie dobrowolna
Jeśli ktoś mocno cię zdenerwuje to możesz rozplakac się i dramatycznie zawołać z wyrzutem " To miał być mój ślub! taki wspaniały dzień a wy mi go chcecie całkiem zepsuć! " Zadziała
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Po pierwsze, zapytaj narzeczonego, czy ważniejszy jest dla niego fakt, że zostaniesz jego żoną ( ślub), czy to, by zrobić pokazówkę dla mas, żeby patrzyli i zazdrościli ( wielkie wypasione wesele, jak wnioskuję z treści).

Po drugie, jeśli najbliższe Tobie osoby nie szanują Twojego dyskomfortu w tym temacie, bo zależy im tylko na wypasionej imprezie, to chyba nie rozumieją idei tego dnia. Masz zostać żoną. Do tego potrzebny jest ślub. Wesele już nie.