Nie chce oceniac calej firmy ale \"serwisant\" z nr tel ... jest niekompetentny,niepunktualny-pieknie nazywajac bo spoznienie rzedu kilku dni uwazam za niedopuszczalne,zwlaszcza ze siedzac w domu dowiadywalem sie na 5 min przed ze koles nie przybedzie.moglbym robic w tym czasie cokolwiek.Totalna ignorancja.Malo tego;w przeciagu 1.5 roku <br>\"naprawial\"mi drzwi 4 razy.prosilem o fakture i jej nie otrzymalem bo wykrecal sie jak mogl choc mowilem zeby doliczyl sobie podatek.widocznie bal sie okresu gwarancyjnego.za kazda usluge placilem-lacznie 700 zl.Obecnie Gerda za nowe drzwi z zamkiem zada 1960 zl.wiec zaplacilem ponad 1/3 wartosci nowych drzwi za usluge tego b....A na koniec ten ... stwierdzil,wmawiajac mi w zywe oczy,ze to ja nie chcialem rachunku zeby zaoszczedzic(!).Ogolnie to piekna oszczednosc.Zycze mu \"fachowcow\"przy jakiejs okazji u niego co najmniej takich jak on sam jest.Po prostu NO COMMENT.

wypowiedź zmoderowana (automat czas, 2012-06-28 17:40:31)