Oddałem do serwisu głośniki komputerowe Creative z w którym uszkodzone było wejście input. Gniazdo zostało wymienione, ale musiałem zareklamować usługę ponieważ po naprawie grał tylko jeden kanał. Głośniki dostarczyłem w ramach reklamacji 29 października. 9 listopada zapytałem mailowo, czy udało się rozwiązać problem - dostałem odp, że jeszcze nie. Około 23 grudnia zapytałem, czy problem został rozwiązany i dostałem odp, że jeszcze nie. Ostatecznie odebrałem sprzęt 28 stycznia. Po powrocie do domu okazało się, że sprzęt nadaje się do wyrzucenia. Napisałem maila do pracownika i dostałem odpowiedz cytuje: Teoretycznie od naprawy jest 30 dni gwarancji, ale ten upłynął w
listopadzie. Napisałem pracownikowi, ze dysponuje historią mailową z której jasno wynika, że w listopadzie sprzęt jeszcze nie był naprawiony. Niestety do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi. Nie polecam nikomu serwisu AntonTech - poniosłem koszt naprawy, a głośniki nadają się jedynie do wyrzucenia.