Obsługa posprzedażna w tym sklepie to generalnie żart. Pani, która przesyła odpowiedzi na reklamacje wysyła ogólne określenia ze swojego słownika, które maja na celu jedynie odrzucenie reklamacji. Co więcej, w odpowiedzi zasugerowano zastosowanie środka do pielęgnacji podeszwy korkowej (klapki Birkenstock), którego nie ma w ofercie producenta ani też we wskazówkach nt. pielęgnacji. Dodam, że klapki były używane wyłącznie w domu (podeszwa praktycznie jak nowa) i jednym z argumentów było nadmierne zużycie. Reklamacja obejmowała rozklejenie się podeszwy od paska, ale sklep stwierdził, że to nie ma wpływu na noszenie :D

W zasadzie jedyny plus to szybkie rozpatrzenie (negatywne :D).
Lepiej poszukać porządnego sklepu z obuwiem, zapłacić 20 zł więcej i mieć spokój w razie jakichkolwiek problemów.

Dziękuję za ostatni zakup w Waszej firmie. Mam nadzieję, że Wasza polityka doprowadzi do szybkiej upadłości.