Widok

Nie polecam

Dwa tygodnie czekałam na umówioną wizytę po to, żeby przyjść i się dowiedzieć, że przesunęli moją wizytę na wcześniejszą godzinę. tylko mnie nikt o tym nie poinformował. poprzestali na jednym nieodebranym telefonie i odhaczyli "potwierdzone". Taki "poziom" zakładu a nawet smsa nie potrafią wysłać. nic dziwnego, że muszą ciągnąć na gruponach jak tak traktują klienta.
Moja ocena
DENTUS kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
wyposażenie: 1
 
czas oczekiwania: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowna Pacjentko.
W związku z zamieszczoną przez Panią opinią czujemy się zobowiązani, aby wszystkim czytelnikom, a w szczogólności Pani udzielić wyjaśnień.
Jeśli chodzi o czas oczekiwania na wizytę to jest ona uzależniona od ilości Pacjentów, którzy umówili się na wizytę przed Panią. Nasze recepcjonistki starają się dopasować dogodny dla Pacjenta termin, natomiast zdaża dię, że te terminy, które akurat pasują rejestrującemu się Pacjentowi są już zajęte i niestety czas oczekiwania może się wydłużać. Jeśli okazuje się, że w wyniku np. zdażeń lodowych ktoś z naszych Pacjentów zmuszony jest przełożyć wizytę, to w kolejności zgłoszeń staramy się przyspieszać terminy dla tych, którzy swoją wizytę mogli umówić dopiero za kilka dni. Jednocześnie informuję, że standardowa procedura umawiania Pacjentów dotyczy jedynie Pacjentów planowanych. Wszyscy Pacjenci bólowi przyjmowani są u nas w dniu zgłoszenia się do placówki. Każdy Pacjent otrzymuje od nas telefon lub sms przypominający o umówionej wizycie.
Jak dotąd ten zwyczaj sprawdzał się doskonale i nie odnotowaliśmy żadnych nieporozumień z naszymi Pacjentami. Jeśli opisana przez Pania sytuacja jest zgodna z prawdą uprzejmie proszę o kontakt mailowy z naszym gabinetem w celu weryfikacji podanych przez Pania okoliczności. Wszystkie próby kontaktu z naszej strony są przez nas odnotowywane i z pewnością uda nam się ustalić powód Pani uwag.
Jeśli informacje się potwierdzą będzie nam niezmiernie miło jeśli w ramach przeprosin skorzysta Pani z bezpłatnej higienizacji jamy ustnej lub bezpłatnego wypełnienia światłoutwardzalnego. Oba te zabiegi w naszym cenniku kosztują około 150zł.
Z wyrazami szacunku.
lek.dent. Artur Lebiedź
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry