Widok
Nie polecam
Czas realizacji ok. ale schody zaczynają się z chwilą reklamacji. Po rozpakowaniu stwierdziłem brak półki do komody a ława i komoda są wykonane w innych kolorach. Po moich telefonach usłyszałem zdziwienie że reklamacja nie jest jeszcze załatwiona. Poproszono mnie o zdjęcia.Po kolejnym monicie e.mail. dostałem odpowiedz że reklamacja jest bezzasadna. Wniosek klient ma płacić a meble mogą być niekompletne i w różnych kolorach. Jak ktoś chce mięć spokojne życie to tą firmę proszę omijać z daleka Dział reklamacji żenada.
Moja ocena
Resto Design
kategoria: Salony meblowe
obsługa: 3
oferta: 5
jakość asortymentu: 5
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 4
4.4
* maksymalna ocena 6
Witam,
Po prawie dwóch miesiącach od zabrania mebla podobno jest naprawiony.
Przez ten okres nikt nic nie wie, nie wiadomo co dalej, nie odpowiadają na maile, pisma polecone, telefony, żadnych informacji oprócz tego że trzeba czekać.
Żenada,żenada pod każdym względem. Dział reklamacji nie istnieje.
Oj omijać święte słowa.
Po prawie dwóch miesiącach od zabrania mebla podobno jest naprawiony.
Przez ten okres nikt nic nie wie, nie wiadomo co dalej, nie odpowiadają na maile, pisma polecone, telefony, żadnych informacji oprócz tego że trzeba czekać.
Żenada,żenada pod każdym względem. Dział reklamacji nie istnieje.
Oj omijać święte słowa.
Witam! Narożnik Piemont w obiciu z ekoskóry jest wspaniały pod każdym względem. Wykonanie, dbałość o każdy najmniejszy szczegół super. Miła obsługa, kierowca pomógł wnieść mebel do mieszkania. Jeżeli będę potrzebował dokonać zakupu mebli z pewnością się zgłoszę ponownie. Sklep godny polecenia! Ja nie mam żadnych zastrzeżeń w przeciwieństwie do przedmówcy.Pozdrawiam. Konrad.