Widok
        
    
    
    Nie polecam
                                    
                                    
                                                                
                    Gabinet mega przyjemny i personel pomocniczy również. A sama Pani Dr Zadrożna - różnie bywa. Jeśli wszystko idze ok, jest miło. Jak się pojawiają problemy (ta sama plomba robiona przez Pania Dr wypada dwukrotnie) już nie jest tak miło i przyjemnie. Finalnie ząb nie skończony. Musiałam szukać innego stomatologa. I wtedy okazało się, że dwa inne zęby również do poprawy. Sposób rozpatrywania reklamacji pozostawia wiele do życzenia. Częste opóźnienia w ustalonej godzinie wizyty, nie zawsze wcześniejsze powiadomienie.
                                    
                
                                    
            
                            wypowiedź zmoderowana ( 2017-09-20 09:29:51)
                        Moja ocena
                                            
                    
                                                            NovumDent Dental Clinic
                                                        kategoria: Stomatolodzy
                        
                        
                                                obsługa: 1
                                            
                                                jakość usług: 1
                                            
                                                wyposażenie: 3
                                            
                                                czas oczekiwania: 1
                                            
                                                przystępność cen: 2
                                            
                                                ocena ogólna: 1
                                            
                                1.5
                            
                        * maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
                                    
                                    
                                                                
                    Dzień dobry. Prosimy o podanie swoich danych osobowych celem wyjaśnienia sytuacji. Każda reklamacja jest u nas rozpatrywana - jako lekarz / usługodawca, jesteśmy zobowiązani do rocznej gwarancji oraz dodatkowego roku rękojmi. Opóźnienia są rzeczą naturalną - w związku z wysoką empatią w stosunku do pacjenta czasem musimy poświęcić więcej czasu i uwagi, a co za tym idzie leczenie w określonych ramach czasowych nie jest możliwe. 
Jest nam bardzo przykro w wyniku zaistniałej sytuacji i prosimy o kontakt celem wyjaśnienia i rozpatrzenia reklamacji.
Zespół novumDENT
            
            
            
            Jest nam bardzo przykro w wyniku zaistniałej sytuacji i prosimy o kontakt celem wyjaśnienia i rozpatrzenia reklamacji.
Zespół novumDENT
wypowiedź zmoderowana (obiekt z panelu, 2017-09-20 09:29:51)
 
            
        
                
                    
             
                     
                    