Widok
Nie polecam!!!
sklep należy omijać dużym łukiem – po pierwsze – należy uważać na wadliwy towar, który z łatwością można w tym sklepie nabyć. Po drugie, właścicielka w żadnym wypadku, nie przyjmuje do wiadomości, że należy uczciwie podejść do tematu reklamacji. Nawet przy tak oczywistej wadzie wózka jak całkowicie obniżony na całej długości pręt przy spacerówce, blokujący oparcie siedziska. Właścicielka bezczelnie i wprost wmawia klientowi, że celowo popsuł swój towar. Nie umiejąc oczywiście uargumentować w jaki sposób miałby to zrobić. Pani, jest na tyle arogancka, że reklamacje nazywa „banialukami”, wysyłając klienta do sądu konsumenckiego (prawdopodobnie dobrze wiedząc, że bez chęci współpracy ze strony sklepu, takie zgłoszenie nic nie da). Takie chamskie zachowanie oczywiście wychodzi w przypadku reklamacji – przy chęci kupna czegokolwiek, obsługa przysłowiowo ”wchodzi w tyłek klientowi”. Nie mniej i podsumowując, przy tak dużej konkurencji, zdecydowanie odradzam ten sklep. Proponuje omijać wielkim łukiem i nie narażać się na jakikolwiek kontakt z całkowitym brakiem szacunku i kultury. Czuje się oszukana i uczciwie odradzam.
Moja ocena
BOBO RAJ
kategoria: Artykuły dziecięce
obsługa: 1
oferta: 1
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Droga Pani,
Nie zgłaszała Pani reklamacji tylko żądała Pani zwrotu pieniędzy za produkt, który był użytkowany przez prawie rok, i w tym czasie oczywiście nie zauważała Pani tak widocznej wady produktu(wygiętej ramy o 30 stopni) , jak Pani dobrze wie uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania nie podlegają gwarancji. nie prawdą jest, że została Pani pozostawiona bez pomocy, dzięki naszej interwencji zapłaciła Pani za naprawę tylko 25% kwoty żadnej od producenta
Nie zgłaszała Pani reklamacji tylko żądała Pani zwrotu pieniędzy za produkt, który był użytkowany przez prawie rok, i w tym czasie oczywiście nie zauważała Pani tak widocznej wady produktu(wygiętej ramy o 30 stopni) , jak Pani dobrze wie uszkodzenia mechaniczne powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania nie podlegają gwarancji. nie prawdą jest, że została Pani pozostawiona bez pomocy, dzięki naszej interwencji zapłaciła Pani za naprawę tylko 25% kwoty żadnej od producenta