Widok
Nie polecam !!!
Nie wiem od czego zacząć może od początku. Na teorii nie bylo najgorzej brakowalo jednak miejsc no może nie brakowalo ale przyszłam ostatnia i musiałam siedziec w kącie na stołku bez oparcia co po pewnym czasie bylo uciazliwe i męczace (na kursie miało byc 10 osób a było 14). Ale najgorsze były jazdy miałam akurat pecha bo Pani Magda nie jezdziła i byłam skazana na Pana Wojtka. Pan Wojtek okazał sie osobą nieprzyjemna i zdecydowanie nie nadajaca sie do nauczania przyszłych kierowców. Czesto krzyczał przeklinał na zadane pytania nie odpowiadał ucinając że ja jestem kierowca i ja decyduje jak jeździć albo serwował wykład na całkiem inny temat. Będąc po kilku godzinach nauki nikt nie bedzie perfekcyjnym kierowcą. Bardzo często przysypiał albo pisał smsy w czasie jazdy.
Co do wyznaczenia kolejnych godzin jazdy też było sporo problemów. Pani Magda często nie odpisywała a odstepy miedzy jedna godzina jazdy a kolejną siegały nawet 2 tygodni. Zgodze sie z opinią wcześniejszą że kilka godzin u dobrego intruktora pozwoliło zdac mi egzamin bez problemu, nauczyłam sie takich podstaw jak patrzenie w boki podczas zmiany pasu ruchu itp
Nie polecam niska cena to nie wszystko!!!
Co do wyznaczenia kolejnych godzin jazdy też było sporo problemów. Pani Magda często nie odpisywała a odstepy miedzy jedna godzina jazdy a kolejną siegały nawet 2 tygodni. Zgodze sie z opinią wcześniejszą że kilka godzin u dobrego intruktora pozwoliło zdac mi egzamin bez problemu, nauczyłam sie takich podstaw jak patrzenie w boki podczas zmiany pasu ruchu itp
Nie polecam niska cena to nie wszystko!!!
Moja ocena
ADELKA - Ośrodek szkolenia kierowców
kategoria: Kursy prawa jazdy
obsługa: 3
poziom nauczania: 2
wyposażenie: 2
czas trwania kursu: -
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
2.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu: