Nie chcę opisywać szczegółowo sytuacji która mnie dziś spotkała w tym oddziale, ale powiem tylko, że niektóre panie, które pracują na stanowiskach obsługi kont i kredytów są bardzo nieprzyjemne i moim zdaniem... niekompetentne. Nie dość, że czas oczekiwania na obsługę trwa minimum godzinę (nieważne czy liczba osób oczekujących wynosi 5 czy 30, a minimum 3 panie zajmują się obsługą na takich stanowiskach) to jeszcze panuje tam chaos, a załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem! Panie zasłaniają się procedurami i widocznie po prostu nie miały dziś ochoty obsługiwać klientów w sposób rzetelny. Podczas oczekiwania na obsługę jeden z klientów zażądał rozmowy z kierownikiem oddziału, którego, jak się okazało, nawet nie było na miejscu. Tam nikt za nic nie odpowiada. Pani, która mnie obsługiwała usilnie starała się wprowadzić mnie w błąd. Na szczęście dobrze znałam umowę, a moje wątpliwości rozwiał dopiero konsultant przez infolinię. Dla porównania, dodam, że moją sprawę załatwiłam tego samego dnia w innej placówce tego banku przy ulicy Pomorskiej i było szybko, przyjemnie i bezproblemowo. Polecam przejechać się kawałek dalej i nie psuć sobie nerwów!