Widok

Niedoczynność tarczycy-odstawienie

Jakie są skutki samodzielnego odstawienia euthyroxu przy NIEdoczynności tarczycy?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Każdy wie o jaki lek chodzi. Jednak mała literówka i trzeba dowalić!!! Przecież wiadomo, że została popełniona zwykła literówka ale każdy powód do przyczepienia się jest dobry.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ty nie przytyłaś, inni tak. Każda choroba, dolegliwość ma z reguły kilka objawów, skutków. Nie tyjesz przy tym, to się ciesz. Inni mają tak objaw i tyją. Więc nie pisz, ze bzdurą jest, że się nie tyje. Oczywiście nie można wszystkiego zwalać na chorobę. Należy też się samemu postarać co do kg. Fakt jest faktem, że jednym z objawów niedoczynności jest przybieranie na wadze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzięki za super wpis.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie prawda u mnie gdy poziom hormonów został zabity do 2 bardzo źle się czułam obnizylam dawkę i lepiej się czuję gdy mam 4-5tsh
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Również jakiś czas temu odstawiłam hormon i czuje się o niebo lepiej jak go zarzywałam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Są dla wytrwałych, zaczynałam dwukrotnie.. Okropne bóle głowy, nudności... Nie dałam rady ale stosowałam samodzielnie w domu nie na turnusie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W końcu ktoś powiedział to co trzeba bo leki na tarczycę to nie witamina c a tyjemy bo żremy ja leczę się na tarczycę 18 lat i wiem jak jest
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zaburzenia lękowe
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kasia proszę o kontakt chce pogadać 507080844
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

W przypadku problemów z tarczycą dobrze jest wybrać się do porządnego endokrynologa, który sprawdzi skąd są takie problemy i dobierze dobre leczenie. Mi pomogła Pani dr n. med. Anna Szczurowicz https://endokrynolog.com.pl/ która przyjmuje w Gdańsku i efekty okazały się świetne. Spadła mi waga, czuję się lepiej i już nie występuje u mnie tak intensywny trądzik na całym ciele.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

ja odstawiłam tabletki i nie widzę żadnej różnicy.... czuje się tak samo fatalnie, jak w trakcie ich stosowania, a dawkę niby mam odpowiednia! :(
------------------------
https://www.lanadelrey.pl/climax-control/
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dziewczyny, poczytajcie sobie jak to zrobić na stronach np. realhealthhunter albo Tłuste Życie, kluczowa jest suplementacja, witamina D3, selen, jod, green mix, kurkuma, berberyna, które wspomagają pracę tarczycy, a lekarze nawet o tym nie wspominają!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tarczyca
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Hej !Laura .Ja weszlam na forum swiadomie, bo probuje to swinstwo odstawic.Biore 20 lat i co raz gorzej sie czuje.Zastraszana przez lekarzy zawsze wracalam a robilam juz 3 podejscia.Mozesz podac jakis kontakt do Ciebie.Chcialabym z toba porozmawiac .Pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Będą się pogłębiały objawy niedoczynności, a może być i tragicznie. Lepiej nie odstawiać, tylko zrobić badanie i jeśli dawka jest zbyt wysoka, to pod nadzorem lekarza, można ją zmniejszyć.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

https: //dpblog. pl/sposob-na-walke-z-niedoczynnoscia/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wszystko sie konsultuje z lekarzem, podejmowanei działan we wlasnym zakresie nie jest najlepszym rozwiązaniem.
___________________________
https://best-med.pl/urologia/
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Mariola, mam tak samo po tych tabletkach , często boli mnie głowa i kręci mi się czasem w głowie i pojawianie taki dziwny ból w szyi i na plecach a wizyta u lekarza dopiero za miesiąc. Powiedz czy byłaś to z kimś konsultować?
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Smierc
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

Hej.. Ja tak właśnie kiedyś zrobiłam odstawilam tabletki od tak sobie i to był mój największy błąd!! Przez pół roku dochodziła do siebie żeby wyniki były ok. Tabletki ci pomogą a nie zaszkodza. Pozdrawiam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Inne tematy z forum Zdrowie

DYSKOPATIA (38 odpowiedzi)

Czy ktoś ma do czynienia z tym cholerstwem? Na rtg kręgosłupa okazało się że mam dyskopatię i...

Ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowym (14 odpowiedzi)

Mam problem z kregosłupem w odcinku lędźwiowym.Czy może ktoś również miał takie problemy?...

do góry