Widok

Niepoważne traktowanie klienta

Dwukrotnie umówiliśmy się na drobną instalację rur w łazience.
Niestety w obu przypadkach bezskutecznie czekaliśmy na pojawienie się fachowca, który nawet nie pofatygował się, aby zadzwonić do nas, że w umówionej porze (a nawet w umówionym dniu) nie stawi się wogóle.

Przed każdym spotkaniem przynajmniej dwukrotnie upewnialiśmy się telefonicznie co to terminu spotkania. Zapewniano nas, że spotkanie się odbędzie w wyznaczonym czasie.

Z przykrością zmuszeni jesteśmy stwierdzić, że firma jest co najmniej nieprofesjonalna.
Moja ocena
jakość usług: -
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ustosunkowując się do Pańskiej opinii stwierdzam, iż faktycznie wykonywał Pan telefon do naszej firmy by uzgodnić termin naszej wizyty w celu wyceny a nie jak Pan twierdzi wykonania usługi. Godzina 17 była godziną wstępną uzależnioną od usunięcia awarii u innego klienta. Po usunięciu wyżej wymienionej awarii mieliśmy się skontaktować telefonicznie co uczyniliśmy jednakże Pan nie odbierał telefonów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzwoniliśmy do Państwa przynajmniej kilka razy dziennie w celu potwierdzenia terminu i godziny. Ani razu nie otrzymaliśmy telefonu od Państwa, ani w sprawie przesunięcia godziny, ani w kwestii tego, że w danym dniu w ogóle nie zamierzają się Państwo pojawić w umówionym miejscu.
Straciliśmy 2 dni bezskutecznie czekając...


Gotów jestem dołączyć do tej konwersacji biling rozmów telefonicznych, którego jasno będzie wynikać, że z Państwa strony nie został wykonany ani jeden telefon.

Czy są Państwo w stanie również taki biling przedstawić?

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry