Widok
Nieprofesjonalna obsługa klienta
Odradzam korzystanie z usług ze względu na nieprofesjonalną obsługę klienta. W trakcie wymiany baterii w moim zegarku okazało się, że konieczna jest wymiana uszkodzonej uszczelki. W ‘Ogrodowicz i Syn ‘ zaproponowano mi jej sprowadzenie i obiecano kontakt telefoniczny, gdy uszczelka dotrze do zakładu. Po ok. 3 tygodniach poszłam dowiedzieć się, czy uszczelka już dotarła – otrzymałam informację, że jeszcze nie i sprowadzanie jej może potrwać do 6 tygodni, ze względu na model zegarka. Po blisko 8 tygodniach znów udałam się do zegarmistrza Ogrodowicz i Syn i usłyszałam, że uszczelki nie ma, a jej sprowadzenie jest absolutnie niemożliwe i nie są w stanie naprawić zegarka.Najwyraźniej nikt nie miał zamiaru zadzwonić do mnie i poinformować o tym. Tego samego dnia udałam się do innego zegarmistrza w Gdyni i, co ciekawe, okazało się, że sprowadzenie i wymiana uszczelki nie stanowi problemu. Naprawiony zegarek był gotów do odbioru już na trzeci dzień roboczy!
Moja ocena
Ogrodowicz i Syn Zegarmistrz
kategoria: Zegarmistrz
oferta: -
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Korzystam z usług od lat ( kupuję, daję do naprawy lub czyszczenia) zawsze jestem zadowolony z usługi czyli szybko, tanio i profesjonalnie
nie chcę się za kogoś tłumaczyć ale znając podejście panów zegarmistrzów może nie chcieli wsadzać byle jakiej uszczelki tylko oryginalną i dla tego może nie mogli wywiązać się z zadania Tomek z Gdyni wierny klient
nie chcę się za kogoś tłumaczyć ale znając podejście panów zegarmistrzów może nie chcieli wsadzać byle jakiej uszczelki tylko oryginalną i dla tego może nie mogli wywiązać się z zadania Tomek z Gdyni wierny klient