Na uszczelkę do silnika musiałem czekać ponad tydzień oraz sam musiałem dzwonić do salonu i się dowiadywać czy uszczelka już jest na miejscu... Ponadto wymiana trwała dłużej niż założył Pan w obsłudze klienta, więc skasowali więcej, ale żeby to "ukryć" doliczyli do faktury 1 litr oleju, bo rzekomo brakowało. A na pewno nie brakowało, bo wcześniej sprawdziłem. Zresztą co to za praktyka, żeby dolewać nie pytając o to klienta?
Hałas silnika nie został prawidłowo zdiagnozowany. Pan mechanik nie przejechał się samochodem aby to sprawdzić, a jest to słyszalne tylko podczas jazdy. Stwierdził, że zawory silnika głośniej pracują na zimnym silniku i nie trzeba z tym nic robić. Błędna diagnoza. Znajomy mechanik stwierdził, że hałasuje łańcuch rozrządu.
Hamulce zostały jedynie wyczyszczone, problem nie ustąpił a jedynie trochę się zmniejszył. Tak naprawdę do wymiany są okładziny cierne, więc błędna diagnoza nr 2.
W samym salonie jest dość przyjemnie i ogólnie obsługa jest miła. Gdyby nie to dałbym jedną gwiazdkę.
Nie będę się wykłócać o pieniądze, na które mnie naciągnęli (1 litr oleju oraz zbędne czyszczenie hamulców). Po prostu do nich więcej nie przyjadę i będę odradzać innym.