Chcesz mieć zszargane nerwy i nieprzespane noce to kupuj w EuroAGD!
Zamówiłem nowy telewizor Samsung UE55HU8200 telefonicznie z odbiorem w sklepie Klif Gdynia. Po rozpakowaniu i sprawdzeniu telewizora w domu okazało się, że nie działa aplikacja Smart Hub. Dodatkowo diagnostyka wewnętrzna telewizora wykazuje błędy.
Zgłosiłem ten fakt na drugi dzień w sklepie Klif Gdynia i poprosiłem o wymianę telewizora na nowy wolny od wad. Zostałem wyśmiany przez kierownika sklepu: "my telewizorów nie wymieniamy" i poradzono mi abym zgłosił się ze swoim problemem do serwisu Samsunga. Czuję się oszukany, ponieważ pragnąłem zakupić nowy i sprawny telewizor a nie telewizor nadający się do naprawy.
Pisemne zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi zakończyło się próbą zmuszenia mnie do naprawy telewizora w serwisie i pozbycia się odpowiedzialności z tytułu rękojmi przez sprzedawcę. Ostatecznie zaprzestali odpowiadać na moje maile i uważają sprawę za zakończoną. Klient kupił to niech teraz użera się z serwisem Samsunga a nam nic do tego.
Najlepiej uczyć się na błędach innych dlatego proszę się zastanowić dwa razy zanim zakupicie cokolwiek w sklepie EuroAGD.