Widok
Nigdy więcej!
Podobnie jak wielu przede mną, trafiłam do gabinetu przez Groupon. Pani dentystka - młoda, uśmiechnięta, przemiła. Naprawiła mi jednego zęba, powiedziała które jeszcze są do naprawy i stwierdziła, że jednej z siódemek potrzebne będzie leczenie kanałowe (koszt: 300-400 zł). Ani słowem nie wspomniała, że najlepsze byłoby w tym wypadku leczenie pod mikroskopem. Dopiero przy kolejnej wizycie, kiedy powiedziałam jej, że mam możliwość takiego leczenia, stwierdziła, że faktycznie tak będzie lepiej. Zrobiła mi tego dnia jeszcze 2 zęby... Teraz czekam na wizytę w innym gabinecie, bo zęby po miesiącu zaczęły boleć.
A co z siódemką "do kanałowego"? Znajoma poleciła mi innego dentystę - kawał drogi stąd, bo aż w Czersku. Na wizytę u niego czekałam miesiąc (pani w Vis Dencie twierdziła, że po takim czasie ząb będzie się nadawał już tylko do usunięcia). Pan doktor spojrzał na ząbka i na jego zdjęcie... po czym stwierdził, że nie ma potrzeby leczyć go kanałowo. Oczywiście pani w Vis Dencie nigdy nie przyszłoby do głowy, że duży ubytek można wyleczyć normalnie (i dużo mniejszym kosztem).
A co z siódemką "do kanałowego"? Znajoma poleciła mi innego dentystę - kawał drogi stąd, bo aż w Czersku. Na wizytę u niego czekałam miesiąc (pani w Vis Dencie twierdziła, że po takim czasie ząb będzie się nadawał już tylko do usunięcia). Pan doktor spojrzał na ząbka i na jego zdjęcie... po czym stwierdził, że nie ma potrzeby leczyć go kanałowo. Oczywiście pani w Vis Dencie nigdy nie przyszłoby do głowy, że duży ubytek można wyleczyć normalnie (i dużo mniejszym kosztem).
Moja ocena
Centrum Medyczno-Stomatologiczne
kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 2
jakość usług: 1
wyposażenie: 2
czas oczekiwania: 2
przystępność cen: 1
ocena ogólna: -
1.6
* maksymalna ocena 6
Coraz gorzej!
Centrum zatrudnia bardzo młodych i niedoświadczonych lekarzy,którzy może i mają dobre chęci/w co chcę wierzyć/,ale umiejętności i wiedza pozostawiają wiele do życzenia!Od czasu kiedy w Visdencie przestali pracować specjaliści z długoletnim stażem /np.dr Krella czy dr Gutowska/ ja,moja rodzina oraz znajomi przestaliśmy korzystać z jego usług nie chcąc być królikami doświadczalnymi dla obecnie pracujących tam lekarzy/sądzę,że stażystów/płacąc za ich mizerne umiejętności niemałe pieniądze.Do tego żeby pacjent był w pełni usatysfakcjonowany nie wystarczy miły uśmiech personelu choć i on jest potrzebny,ale fachowość i doświadczenie,których nabywa się wraz ze stażem oraz specjalizacja lekarza!Mimo bardzo niskiego obecnie poziomu usług życzę firmie wielu sukcesów na niwie zawodowej,a kierownictwu zmiany polityki kadrowej! Z pozdrowieniami-były pacjent.
Niestety, tak się dzieje w wielu prywatnych centrach medycznych - specjalistom musieliby płacić dużo wiecej, więc zatrudniają niedoświadczonych, młodych lekarzy, którzy nie mogą jeszcze otworzyć własnego gabinetu, bo niewiele umieją i nie mieliby klientów. Szkoda tylko, że ceny dla pacjentów są takie same jak w przypadku obsługi przez super specjalistów (cóż, wychodzi pazerność właścicieli centrum)
A powinno być jasno powiedziane przed wizytą - albo wizyta u niedoświadczonego jeszcze lekarza - za mniejsze pieniądze, albo u super spejalisty (ale to kosztuje znacznie drożej) - i to byłoby dopiero uczciwe.
A powinno być jasno powiedziane przed wizytą - albo wizyta u niedoświadczonego jeszcze lekarza - za mniejsze pieniądze, albo u super spejalisty (ale to kosztuje znacznie drożej) - i to byłoby dopiero uczciwe.