Widok

Nigdy więcej

Byłem tam na chirurgicznym usunięciu zęba. Była to moja druga wizyta w tym celu, z pierwszej byłem bardzo zadowolony - szybko i w przystępnej cenie.
Ponieważ było to jakiś czas temu , przed kolejnym umówieniem wizyty zapytałem o koszty. Podany przedział cenowy od 150 do 250 zł w zależności od komplikacji. Zdecydowałem się. Po przyjściu okazało się, że trzeba zrobić zdjęcie. Ok, ale czemu nikt mnie nie uprzedził? Przecież mogłem zrobić zdjęcie na NFZ. Zamiast zrobić zdjęcie tylko 8, zrobiono panoramiczne - cena 70 zł!
Do tego doszły pozycje jak: szycie 35 zł,materiał (chyba nitka na 1 szew) 35 zł, i inne 2 pozycje "materiał" których powinienem się domyślać, ale niestety nie wiem co to było. Może znieczulenie, no ale chyba to powinno być w cenie, bo nie znam nikogo kto usuwa 8 bez znieczulenia.
Wszystkich tych cen dowiedziałem się po wszystkim, kiedy przyszło do płacenia. Jak usłyszałem 350 zł to mało nie usiadłem. Dobrze, że miałem kasę na karcie, bo inaczej byłby zonk.
Była to moja ostatnia wizyta w tej klinice (oprócz darmowego zdjęcia 1 szwu). Mam wrażenie, że lekarze (bardzo mili) są szkoleni, jak naciągać pacjentów. NIGDY WIĘCEJ !!!!
Moja ocena
MED-ORAL kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 3
 
jakość usług: 5
 
wyposażenie: 6
 
czas oczekiwania: 6
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 3
 
4.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

zlekceważenie pacjenta z bólem

Ja natomiast spotkałam się z nieprzyjemną obsługą recepcji.
Wczoraj 20-tego czerwca długi weekend.Zadzwoniłam i spytałam czy mnie przyjmie jakiś stomatolog bo mam silny ból po usunięciu 8-ki.
Rejestratorka od razu zapytała czy u nich był usuwany. Jakoże jestem z innej miejscowości ząb usuwałam tydzień wcześniej u siebie.Niestety pechowo gabinet był właśnie zamknięty w piątek dlatego dzwoniłam do oral-med, dodam ,że mam tam kartę bo zarówno ja jak i moja rodzina korzystamy z usług stom. Ból się nasilał a ja bałam się ,że może toczy się jakaś infekcja.Na pytanie dostałam odpowiedż ,że mam się zgłosić do lekarza pierwszego kontaktu po receptę na coś p/bólowego.Albo szukać po internecie adresu jakiejś przychodni. To jest podejście do pacjenta z bólem . Ta pani nawet się nie wysiliła nie zapytała żadnego lekarza czy może by znalazł czas .
Rozumiem ,że są umówieni pacjenci ale ona nawet nie próbowała mi pomóc.Jak takie mają podejście do ludzi z bólem to ja już na pewno tam nie skieruję swych kroków. Polecam natomiast centrum stomatologiczne obok galer iw Rumi.Mimo umówionych pacjentów
Wykazano się empatią ,zostałam przyjęta a cena przystępna. Napewno tam wrócę
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry