Widok

Nigdy więcej...

Po pierwsze, czas oczekiwania: Pierwszy tydzień czekałem na wolne miejsce i to nie jest dziwne, gdyby nie to, że po pięciu dniach musiałem zadzwonić i zapytać co się dzieje z moim autem, bo nie było żadnego odzewu...
Po kolejnych 3 dniach oddzwonili do mnie, by mi powiedzieć, że nie wiedzą nic, a zlecona była jedynie diagnostyka mechaniczna i elektryczna.
W sumie dwa tygodnie trwała sama diagnostyka, kolejny tydzień trwała wymiana 1 czujnika.
Odbierając auto Pan podstawił mi je z tak głośno działającym alternatorem, że można było usłyszeć go po drugiej stronie ulicy.
Na pytanie o co chodzi i co się stało ?
Usłyszałem" Nie mam pojęcia, a mechanika już nie ma, ale ja bym nim nie jechał"
Okazało się, że trzeba wymienić łożysko w alternatorze kolejne 600 zł, co dało jeszcze jeden tydzień pracy i w sumie koszt 1600 zł. Za źle zdiagnozowany problem i wciąż nie działające prawidłowo auto.
Samochód stał prawie miesiąc, żaden problem oprócz tego którego nie było nie został rozwiązany, a ja pozbyłem się 1600 zł.
Moja ocena
obsługa: 3
 
czas realizacji: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Witam.

Pomimo podjęcia kilku prób kontaktu telefonicznego nie udało nam się do Pana dodzwonić. Myślę, że nie czekał by Pan tak długo na informację o statusie naprawy gdyby tylko zechciał Pan odbierać telefony. Po drugie jeżeli zrezygnował Pan z przeprowadzenia naprawy z uwagi na zbyt wysokie koszty związane z koniecznością wykonania regeneracji wtryskiwaczy to nie może Pan mieć do nas pretensji, że zgłoszone usterki nie zostały usunięte. Pozdrawiamy serdecznie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry