Widok
Nigdy więcej...
Po pierwsze, czas oczekiwania: Pierwszy tydzień czekałem na wolne miejsce i to nie jest dziwne, gdyby nie to, że po pięciu dniach musiałem zadzwonić i zapytać co się dzieje z moim autem, bo nie było żadnego odzewu...
Po kolejnych 3 dniach oddzwonili do mnie, by mi powiedzieć, że nie wiedzą nic, a zlecona była jedynie diagnostyka mechaniczna i elektryczna.
W sumie dwa tygodnie trwała sama diagnostyka, kolejny tydzień trwała wymiana 1 czujnika.
Odbierając auto Pan podstawił mi je z tak głośno działającym alternatorem, że można było usłyszeć go po drugiej stronie ulicy.
Na pytanie o co chodzi i co się stało ?
Usłyszałem" Nie mam pojęcia, a mechanika już nie ma, ale ja bym nim nie jechał"
Okazało się, że trzeba wymienić łożysko w alternatorze kolejne 600 zł, co dało jeszcze jeden tydzień pracy i w sumie koszt 1600 zł. Za źle zdiagnozowany problem i wciąż nie działające prawidłowo auto.
Samochód stał prawie miesiąc, żaden problem oprócz tego którego nie było nie został rozwiązany, a ja pozbyłem się 1600 zł.
Po kolejnych 3 dniach oddzwonili do mnie, by mi powiedzieć, że nie wiedzą nic, a zlecona była jedynie diagnostyka mechaniczna i elektryczna.
W sumie dwa tygodnie trwała sama diagnostyka, kolejny tydzień trwała wymiana 1 czujnika.
Odbierając auto Pan podstawił mi je z tak głośno działającym alternatorem, że można było usłyszeć go po drugiej stronie ulicy.
Na pytanie o co chodzi i co się stało ?
Usłyszałem" Nie mam pojęcia, a mechanika już nie ma, ale ja bym nim nie jechał"
Okazało się, że trzeba wymienić łożysko w alternatorze kolejne 600 zł, co dało jeszcze jeden tydzień pracy i w sumie koszt 1600 zł. Za źle zdiagnozowany problem i wciąż nie działające prawidłowo auto.
Samochód stał prawie miesiąc, żaden problem oprócz tego którego nie było nie został rozwiązany, a ja pozbyłem się 1600 zł.
Moja ocena
obsługa: 3
czas realizacji: 1
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: -
1.5
* maksymalna ocena 6
Witam.
Pomimo podjęcia kilku prób kontaktu telefonicznego nie udało nam się do Pana dodzwonić. Myślę, że nie czekał by Pan tak długo na informację o statusie naprawy gdyby tylko zechciał Pan odbierać telefony. Po drugie jeżeli zrezygnował Pan z przeprowadzenia naprawy z uwagi na zbyt wysokie koszty związane z koniecznością wykonania regeneracji wtryskiwaczy to nie może Pan mieć do nas pretensji, że zgłoszone usterki nie zostały usunięte. Pozdrawiamy serdecznie.
Pomimo podjęcia kilku prób kontaktu telefonicznego nie udało nam się do Pana dodzwonić. Myślę, że nie czekał by Pan tak długo na informację o statusie naprawy gdyby tylko zechciał Pan odbierać telefony. Po drugie jeżeli zrezygnował Pan z przeprowadzenia naprawy z uwagi na zbyt wysokie koszty związane z koniecznością wykonania regeneracji wtryskiwaczy to nie może Pan mieć do nas pretensji, że zgłoszone usterki nie zostały usunięte. Pozdrawiamy serdecznie.