Odpowiadasz na:

Szanowny kliencie, dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii, cieszymy się że nie ma Pan zastrzeżeń co do naszej obsługi, jednakże jeśli chodzi o względy gwarancyjne, jest to rzecz... rozwiń

Szanowny kliencie, dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii, cieszymy się że nie ma Pan zastrzeżeń co do naszej obsługi, jednakże jeśli chodzi o względy gwarancyjne, jest to rzecz narzucona z góry od producenta roweru, w każdym innym będzie tak samo, nowe rowery mają to do siebie że rzeczy takie jak przerzutki się odregulują i należy wykonać ponownie serwis by wszystko działało tak jak powinno, mamy nadzieję ze po tej informacji jednak poleci Pan nasz sklep, pozdrawiamy cube store gdańsk

zobacz wątek
7 miesięcy temu
~Cube Store Gdańsk

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry