Widok

Nowe mieszkanie

Planuję kupić mieszkanie. Czy polecacie jakiegos dobrego dewelopera? Nie jestem z Gdańska i troche nie znam się na tutejszych realiach.

Z góry dziękuję za pomoc.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moi znajomi kupili mieszkanko od Hossy na 5 wzgórzach i są bardzo zadowoleni, nie mieli zadnych problemów ani z wykonczeniówką ani z formalnościami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
fajnie buduje też norbild, ale to w Juszkowie (za Pruszczem Gdańskim), a w Gdańsku podoba mi się też lokalizacja Inpro - Osiedle Myśliwskim (Morena) - wprawdzie dwie pierwsze inwestycje były lepsze od tych ktore powstają teraz (na myśliwskim), ale i tak jest cudnie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nam na osiedlu Nowa Oliwa buduje allcon i żadnych problemówz terminami nie było, wszystko jak w umowie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my kupiliśmy w Hossie na Wiszących ogrodach i czekamy na odbiór, co prawda jeszcze duuuzo czasu bo planowany odbiór mał byc w styczniu 2009 ale pani powiedziała nam że z pewnościa będziemy jaż mogli odbierać w październiku 2008 :) i generalnie wspoółpraca jest całkiem przyzwoita z Hossą :) polecam :)
I daj znać jak się zdecydujesz :)
pozdrawiam...

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my tez kupilismy na wiszących mieszkanie i tez nie ma problemu jak dotad z wykonczeniowska i ew poprawkami:P
co do wczesniejszych terminow oddania - na to bym jednak nie liczyła, nam tez tak obiecano, kupilismy mieszkanie, którego odbiór zaplanowano na styczen 2008....i tez Hossa mowia "bedzie szybciej ok 3 m-ce" ....i rzeczywiscie mieszkanie jest gotowe, do końca m-ca ma już wyjść ekipa budowlana ale nie oddadzą nam go teraz bo sie przepisy zmieniły (oddanie musi byc w tym samym roku kalendarzowym co podpisanie aktu- tak mówią teraz) więc nie liczyłabym zbytnio na szybsze oddanie mieszkania...




popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0