Widok

ODRADZAM! Brak profesjonalizmu, nieprzyjemna obsługa!

Dzień dobry,

Chciałam oddać mój rower do małej naprawy. Człowiek z serwisu po zobaczeniu mojego roweru odmówił mi przyjęcia kwitując, że "holendrów" nie naprawiają. Na moją próbę wyjaśnienia, że nie jest to rower holenderski, a niemiecki miejski, pan pozostawał głuchy i obojętny. W ogóle nie dał mi wytłumaczyć z czym przyjechałam do serwisu, a chodziło mi o naprawę oświetlenia i elementu mocującego koszyk przy kierownicy! Człowiek ten był niegrzeczny i nieprofesjonalny!! A największe kuriozum polega na tym, że mój rower był składany właśnie w tym serwisie na bazie samej ramy i kierownicy, wszystkie elementy zostały właśnie w tym miejscu wstawione!

Także podsumowując tą sytuację, gorąco odradzam. Jeżdżę na rowerze od 15 lat regularnie, i z dobrym serwisem jest jak z dobrym lekarzem - trzeba szukać "ze świecą".
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 3
 
jakość usług: 3
 
przystępność cen: 3
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu:

Od tego roku zaprzestaliśmy serwisować rowery typu "holender" jest to nazwa potoczna rowerów wyposażonych w piastę wielobiegową zwłaszcza rowerów kilkunastoletnich.Powód brak części zamiennych na naszym rynku.Jeżeli chodzi o zachowanie pana z serwisu nie znam tematu,mogę jednak przeprosić Panią za takowe zachowanie.Nadmieniam jednak że Pan obsługujący serwis ma wieloletnie wysokie notowania u Naszych klientów.Pozdrowienia dla Pani od niemieckiego "holendra"Zbigniew Lewicki-właściciel.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2