Widok

Obiad weselny na 30 osób - proszę o pomoc!

Kupię Temat dostępny też na forum:
Cześć Dziewczyny,

razem z narzeczonym planujemy obiad weselny na około 30 osób, w zamierzeniu ma trwać do północy. Bardzo zależy nam na "urokliwym" miejscu (na przykład dworek, pałacyk), niekoniecznie w samym Gdańsku - może być w jakiejś pobliskiej miejscowości :) Czy możecie polecić jakieś miejsce na tego typu przyjęcie? Ja niestety jestem zielona w tych sprawach, gdyż mieszkam w innym województwie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Polecam Dom na Wzgorzu. Miejsce w centrum Gdanska co prawda (Suchanino) ale sala do 60 osob i dobre jedzenie. Sprawdzcie sobie to. Pozdrawiam
My mieliśmy tydzień temu obiad weselny w Malinowym Ogrodzie w Gdańsku na ul. Łąkowej. Było wspaniale, piękna sala, przystrojenie stołów, goście chwalili jedzenie i obsługę. Mieliśmy obiad na 34 osoby, w tym 3 dzieci (mają zabawki, kredki, itp. dla dzieci). My jesteśmy bardzo zadowoleni, polecamy. Warto chociaż luknąć na ich stronę i zobaczyć czy przypadnie restauracja do gustu :)
polecaa Dworek Admirał w Sopocie, mają dwie sale - na większy i mniejszy obiad.
image
SEMPER IN FLORE - DEKORACJE KWIATOWE SAL, KOŚCIOŁÓW, BUKIETY -http://semperinflore.eu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Polecamy https://www.facebook.com/vinegredirucola
Z pięknym widokiem na port jachtowy i plażę.
Czesc, polecam Hotel Hotton w Gdyni. Rok temu mialam tam wesele na 36 osob, impreza trwala do 24.00. Cudowne miejsce, swietna, profesjonalna obsluga, jedzenie pyszne. Cala moja i meza rodzina do dzisiaj wspomina nasze wesele i ww.miejsce, jak sami mowia, bylo to najlepsze wesele, na jakim sie bawili. Kameralnie i z klasa. Polecam ;-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Inne tematy z forum Wesele

dobry...i nie drogi dentysta (51 odpowiedzi)

Hejka szukam dentysty dobrego ale żebym nie straciła majątku !!! mam sporo ubytków i pochłonie mi...