Widok

Obsługa 6 pomijając recepcję

Wspomniana recepcja zdecydowanie zniechęca i dobrze żeby zauważył to ktoś z szefostwa.Panie sprawiają wrażenie dzielących pacjentów na tych z wizytą prywatną i tych na fundusz do tych na fundusz nie są zbyt miłe nie dzwonią też z przypomnieniem i potwierdzeniem wizyty ogólnie traktują swoją pracę jak karę ...co do usług stomatologicznych 6z wielkim plusem szczególnie dla dr Agnieszki Karcz do której na fotelu można usiąść z każdym problemem i wychodzi się zawsze z uśmiechem bezboleśnie dokładnie :-)polecam też skaling u P.Moniki przemiła osoba do której także chętnie wracamy
Moja ocena
DENTUS kategoria: Stomatolodzy
obsługa: 6
 
jakość usług: 6
 
wyposażenie: 6
 
czas oczekiwania: 6
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 6
 
6.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry.
Bardzo miło nam czytać pozytywną opinię na temat poziomu usług w naszym gabinecie. Cieszymy się z zadowolenia z wizyt u dr Agnieszki i p. Moniki. Są one jednymi w filarów naszego zespołu. nie mniej bardzo nas zaskoczyła opinia na temat naszej recepcji, która codziennie dokłada wszelkich starań, aby absolutnie wszyscy nasi Pacjenci czuli się możliwie komfortowo. Tak jak Pani zauważyła, do wszystkich naszych Pacjentów nasze recepcjonistki zawsze dzwonią dnia poprzedniego, aby przypomnieć i potwierdzić obecność na zaplanowanej wizycie. Jeśli nie otrzymała Pani takiego telefonu, to był to po prostu wyjątek, za który serdecznie przepraszamy. Nasze recepcjonistki każdego dnia starają się pomóc w umówieniu wizyty, wykazując się przy tym niejednokrotnie ponadprzeciętnym za zaangażowaniem. Pani spostrzeżenia weźmiemy oczywiście pod uwagę wyciągając wnioski i wykorzystamy je do tego, aby w przyszłości nie powodować takich negatywnych odczuć, ponieważ nie odzwierciadlają one codziennej pracy naszej recepcji.

Z wyrazami szacunku
Artur Lebiedź
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry