Widok
Obsługa Klienta na poziomie DNA
Pisałem do TopCar już 3 emaile z zapytaniem ofertowym. Elegancko, kulturalnie, dziękuję proszę. Żadnej odpowiedzi przez ponad 12 dni nie uzyskałem. Uważam, że takie traktowanie Klienta jest nieporozumieniem. Bardzo się cieszę, że nie wydam ani grosza w takim zakładzie, gdzie poziom obsługi Klienta jest jeszcze w czasach PRLowskich. Nie do zobaczenia!
Moja ocena
TopCar Autoalarmy
kategoria: Audio, alarmy i zabezpieczenia
obsługa: 1
asortyment: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Szanowny Panie Łukaszu,
dziękujemy za Pana komentarz. Będę wdzięczny za kontakt zwrotny z wyszczególnieniem adresu email, z którego próbował się Pan z nami kontaktować - aby sprawdzić, z jakiego powodu nie otrzymał Pan odpowiedzi. Na Pana adres trafiła wiadomość za pośrednictwem portalu Trojmiasto.pl - wystarczy na nią odpowiedzieć. Staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie wiadomości, stąd jestem zaskoczony, że nie doczekał się Pan kontaktu z naszej strony.
Na przyszłość zachęcam również do kontaktu telefonicznego, jako najszybszego i najpewniejszego środka komunikacji. Telefony są podane na naszej stronie, odbieramy je zawsze, a gdy nie możemy rozmawiać - oddzwaniamy. Mam nadzieję, że pomoże to zwiększyć poziom satysfakcji z naszych usług, z których w wyniku nieporozumienia nie miał Pan okazji skorzystać.
Pozdrawiam,
Franz Bilski
dziękujemy za Pana komentarz. Będę wdzięczny za kontakt zwrotny z wyszczególnieniem adresu email, z którego próbował się Pan z nami kontaktować - aby sprawdzić, z jakiego powodu nie otrzymał Pan odpowiedzi. Na Pana adres trafiła wiadomość za pośrednictwem portalu Trojmiasto.pl - wystarczy na nią odpowiedzieć. Staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie wiadomości, stąd jestem zaskoczony, że nie doczekał się Pan kontaktu z naszej strony.
Na przyszłość zachęcam również do kontaktu telefonicznego, jako najszybszego i najpewniejszego środka komunikacji. Telefony są podane na naszej stronie, odbieramy je zawsze, a gdy nie możemy rozmawiać - oddzwaniamy. Mam nadzieję, że pomoże to zwiększyć poziom satysfakcji z naszych usług, z których w wyniku nieporozumienia nie miał Pan okazji skorzystać.
Pozdrawiam,
Franz Bilski