Widok
Obsługa reklamacji
W sierpniu 2012 r kupiłam wózek. Zaczęłam go używać 2 miesiące temu. Po tym czasie pękła mi rama. Producent w sprawie reklamacji kazał kontaktować się ze sklepem. Na odbiór wózka czekałam miesiąc czasu. Byłam pewna, że zawinił serwis. Niestety okazało się, że wina leży po stronie sklepu. Reklamację złożyłam 07.05.2013 r a sklep wysłał wózek dopiero 17.05.2013 r. Takie opóźnienie tłumaczył tym, że nie przyjechał kurier. Poczułam się bardzo rozczarowana. Zero zrozumienia i szacunku dla klienta. Jak można tak długo trzymać wózek na magazynie. Uważam, że jest to kpina z klienta. Na pewno nie zrobię już żadnych poważnych zakupów w tym sklepie.
Moja ocena
Akpol Baby
kategoria: Artykuły dziecięce
obsługa: 1
oferta: -
jakość asortymentu: -
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
2.3
* maksymalna ocena 6