Widok

Odmowa przyjęcia reklamacji

Jestem zawiedziona. Niedawno, pod koniec kwietnia zakupiłam buty firmy rieker w tym salonie. Buty z górnej półki cenowej miały posłużyć mi na co najmniej 3 lata jak zapewniał personel, a po 2 miesiącach zrobiła się dziura wewnątrz powodując dyskomfort. Buty były noszone zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Poszłam złożyć reklamację, ale odmówiono mi jej przyjęcia. Totalna ignorancja i niechęć ze strony sprzedawcy. Wiele można zarzucić jakości za taką cenę. Nie polecam.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość asortymentu: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nikt nie ma prawa odmówić Ci przyjęcia reklamacji! Jest to obowiązek sprzedawcy. Do złożenia reklamacji masz prawo, mówi o tym ustawa konsumencka z maja 2014r. Pójdź tam ponownie, złóż reklamację na piśmie. Jeżeli sprzedawca odmówi jej przyjęcia zażądaj odmowy na piśmie i skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta.

Fakt jak reklamacja zostanie rozpatrzona (uznają czy nie) to osobna kwestia. Po przyjęciu reklamacji sprzedawca ma 14 dni na poinformowanie klienta o jej rozpatrzeniu. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz odpowiedzi uznaje się, że została ona rozpatrzona na Twoją korzyść.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry