Widok
Odmowa przyjęcia reklamacji
Jestem zawiedziona. Niedawno, pod koniec kwietnia zakupiłam buty firmy rieker w tym salonie. Buty z górnej półki cenowej miały posłużyć mi na co najmniej 3 lata jak zapewniał personel, a po 2 miesiącach zrobiła się dziura wewnątrz powodując dyskomfort. Buty były noszone zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Poszłam złożyć reklamację, ale odmówiono mi jej przyjęcia. Totalna ignorancja i niechęć ze strony sprzedawcy. Wiele można zarzucić jakości za taką cenę. Nie polecam.
Moja ocena
Zdrowy Pantofelek
kategoria: Obuwie
obsługa: 1
oferta: 1
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Nikt nie ma prawa odmówić Ci przyjęcia reklamacji! Jest to obowiązek sprzedawcy. Do złożenia reklamacji masz prawo, mówi o tym ustawa konsumencka z maja 2014r. Pójdź tam ponownie, złóż reklamację na piśmie. Jeżeli sprzedawca odmówi jej przyjęcia zażądaj odmowy na piśmie i skontaktuj się z rzecznikiem praw konsumenta.
Fakt jak reklamacja zostanie rozpatrzona (uznają czy nie) to osobna kwestia. Po przyjęciu reklamacji sprzedawca ma 14 dni na poinformowanie klienta o jej rozpatrzeniu. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz odpowiedzi uznaje się, że została ona rozpatrzona na Twoją korzyść.
Fakt jak reklamacja zostanie rozpatrzona (uznają czy nie) to osobna kwestia. Po przyjęciu reklamacji sprzedawca ma 14 dni na poinformowanie klienta o jej rozpatrzeniu. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz odpowiedzi uznaje się, że została ona rozpatrzona na Twoją korzyść.