Tępa baba i czujna obsługa
Klientka to tępa baba bo:
1. Nie nosi karty/gotówki w wystarczajej ilości, a jeśli na codzień nosi mało to nie sprawdza przed zakupami czy w portfelu aby nie podszewka tylko.
2. Bierze...
rozwiń
Klientka to tępa baba bo:
1. Nie nosi karty/gotówki w wystarczajej ilości, a jeśli na codzień nosi mało to nie sprawdza przed zakupami czy w portfelu aby nie podszewka tylko.
2. Bierze z półek, pewnie namaca i nagniecie, najlepiej cały pełny kosz towaru, a potem zostawia po drodze, albo przy kasie bo "coś tam" (karty zapomniała)
3. Obsługa miała prawo tak zareagować bowiem znacznie częściej tak właśnie postępują sklepowi złodzieje niż zdarzają się niefrasobliwi (delikatnie powiedziane) klienci.
Dobrze, że chociaz wstydu się najadła, może zajrzy do portfela zanim wejdzie na salę następnym razem.
zobacz wątek
17 lat temu
~Polizmeister