Odpowiadasz na:

dokladnie, chociazby klient byl nie wiem jak glupi, dopoki nie kradnie lub nie niszczy obsluga sklepu musi byc mila i usmiechnieta! W Polsce ludzie sa naznaczeni jeszcze PRL-em, rzeczy ktore... rozwiń

dokladnie, chociazby klient byl nie wiem jak glupi, dopoki nie kradnie lub nie niszczy obsluga sklepu musi byc mila i usmiechnieta! W Polsce ludzie sa naznaczeni jeszcze PRL-em, rzeczy ktore powinny byc normalne sa dla Nas szokujace. Na palcach jednej reki moge policzyc sklepy w Polsce gdzie zawsze uslysze durne "dzien dobry", "do widzenia", "dziekujemy i życzymy milego dnia", sa to głownie sklepy zachodnich dobrych sieci, i klika Polskich ktore maja takie standardy obslugi klienta. W typowym Polskim sklepie wciaz jeszcze czesto laske robia ze racza cos sprzedac. W niektorych drogich sklepach mam wrazenie ze obsluga mierzy mnie wzrokiem i sprawdza czy w ogole mam prawo do niego wchodzic.

zobacz wątek
17 lat temu
~mieszkaniec

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry