Do wszystkich reklamujących: Niecały rok temu zakupiłam w tym Sklepie Conversy (w październiku). W sierpniu odesłałam na reklamację, z uwagi na rozklejone podeszwy w zgięciach butów. Oczywiscie standardowo reklamacja została odrzucona, o czym można przeczytać w wielu komentarzach. Doszłam do wniosku, że nie dam się oszukiwać i skontaktowałam się z UOKiK\'iem, który polecił niezależną opinię Rzeczoznawcy. Pani z Reklamacji Eastend nie pałała sympatią, mówiąc, że mam Jej nie pouczać, bo w reklamacjach praqcuje 25 lat. Gratulacje - z takim doświadczeniem tak traktować Klientów. Odesłałam buty do rzeczoznawcy, który ocenił wadę. Sporządził specjalną ocenę oraz pismo. Oczywiście upomnieć o swoje się musiałam, bo trwałoby to w nieskończoność. Po 2 miesiącach całej batalii odzyskałam pieniądze za buty i zwrócono mi koszty rzeczoznawcy. Pamiętajcie - nie należy się poddawać i trzeba walczyć o swoje. Ja nie dałam się oszukać!